  • 21. Data: 2010-07-19 08:05:24
    Temat: Re: Sens płacenia karta przez internet?
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    news:i20v74$1f5$1@inews.gazeta.pl...

    > No często tak jest, że mimo iż w sklepie internetowym jest taniej, ale
    > jak doliczyć prowizję i koszty transportu, to wychodzi, że można się
    > przejść do sklepu typu właśnie Vobis, Empik, EuroRtvAgd etc. Czasami
    > warto poszukać firmy/osoby na allegro w swoich okolicach, aby móc odebrać
    > osobiście, też może wyjść sporo taniej.

    Ja robię jeszcze inaczej: używam wydruków cen ze sklepów
    internetowych do negocjowania ceny w zwykłym sklepie.
    Przeważnie to działa, choć oczywiście dotyczy raczej droższych
    zakupów. Np. piec do ogrzewania domu kupiłem w ten sposób
    o 40% taniej niż wynosi cena katalogowa, podobnie grzejniki, itp.

  • 22. Data: 2010-07-19 08:10:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lip, 17:31, MK <m...@i...pl> wrote:

    > + dodatkowa prowizja ;)
    >
    > Ostatnio chcialem dokonac zakupu elektroniki za ok 2000pln. Nagminnie
    > w sklepach internetowych dodaja prowizje. W jednych dorzucaja do
    > kocztow dostawy (przelew 79, karta 119 - Agito.pl), w innych pisza
    > wprost o prowizji (2% - electroworld.pl). Okazalo sie, ze po
    > podliczeniu wszystkich kosztow drogi Vobis.pl 2098, a tanie Agito.pl
    > 2096. W jeszcze tanszych koszty dostawy nawet do 150pln. Oczywiscie
    > kupilem w Vobisie znajdujacym sie w 2 czy 3 dziesiatce na ceneo.pl :).
    >
    > MK

    A mi sie nie zdarzylo placic eksptra prowizji za KK. Co wiecej
    zauwazylem juz znizki za ta platnosc - np. przy OC za samochod.

  • 23. Data: 2010-07-19 19:17:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 08:19:46 +0200, "Sakujami" <s...@n...gmail.to>
    wklepał(-a):

    >Jeśli chodzi o spamerski serwis http://idownloadunlimited.com/join.asp
    >To numer karty wpisuje się na ich stronie.

    Jak chcesz zaufać nieznanemu serwisowi, to twoja sprawa.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 24. Data: 2010-07-19 19:31:40
    Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 19 Jul 2010 08:19:46 +0200, "Sakujami"
    > <s...@n...gmail.to> wklepał(-a):
    > Jak chcesz zaufać nieznanemu serwisowi, to twoja sprawa.

    To są spamerzy i naciągacze, ale nigdy nie płaciłem dotąd kartą i zdziwiło
    mnie że podaje się numer a oni już sobie wyciągają co chcą. Gdy płacę
    przelewem to najpierw się loguję w bezpiecznym połączeniu podając hasło a
    potem dla przelewu mam osobny kod jednorazowy (wadą jest długi czas w którym
    przelew pojawi się u sprzedawcy) a dla karty zażądano ode mnie numeru, to
    tak jakby znjomość numeru konta w banku umożliwiała nie tylko wpłatę ale i
    wypłatę.