eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność[Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność
    Date: Thu, 29 May 2003 14:47:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <bb4vkg$u4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa27.wielopole.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1054212561 964 213.77.150.27 (29 May 2003 12:49:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 May 2003 12:49:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243837
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Swego czasu za pośrednictwem Servisco wysłałem przesyłkę za pobraniem
    należności (kilkaset złotych). Od momentu doręczenia przesyłki
    adresatowi upłynęło już 9 dni, a pomimo że realizacja przelewu
    elektronicznego trwa co najwyżej kilka godzin, to kwoty pobrania ani
    widu, ani słychu. Ponieważ już obiło mi się o uszy, że obracanie przez
    dłuższy czas powierzonymi pieniędzmi klientów jest pewnego rodzaju normą
    w firmach kurierskich, mam pytanie do znających temat:
    Czy nie ma żadnych uregulowań prawnych, które by ograniczały tego typu
    praktyki?
    Do kogo można by ewentualnie składać skargę na tego typu postępowanie -
    czy potraktowanemu w ten sposób klientowi pozostaje tylko droga sądowa?
    Bo jeśli tak faktycznie jest, to bezczelność firm kurierskich (a i
    Poczty Polskiej też) staje się całkowicie zrozumiała :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1