    From: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Sezam BPHPBK a Linux+Mozilla i komponent - HELP!
    Date: 29 Jan 2004 10:16:27 GMT
    Sender: d...@p...onet.pl@z-tpg.tpg.pl

    Mam oficjalnie nie supportowaną kombinację, tzn Mozilla 1.5 na Linuksie,
    stąd liczę na pomoc innych użytkowników.
    Otóż dziś przestał działać mi komponent do podpisywania (status:niektualny).
    Problem polega na tym, ze dotychczasowy komponent mam tylko dzięki stronie
    "On-line demo", ponieważ jak się loguję na siebie to w ogóle nie proponuje
    mi instalacji komponentu. Gdy usunę ręcznie pliki:
    NPSignPlugin.dll oraz npsign.xpt, to na stronie "oficjalnej" nadal nic
    się nie dzieje, natomiast na stronie "On-line demo" instaluje mi komponenty:
    -r-------- 1 piotrek users 528384 Dec 10 09:08 NPSignPlugin.dll
    -r-------- 1 piotrek users 282 Sep 16 11:10 npsign.xpt

    Domyslam się zatem, że zmienił się tylko komponent dla zarejestrowanych
    użytkowniów, którego instalacja nie wiadomo czemu nie jest inicjalizowana :-(
    Stąd moja prośba do innych użytkowników Linuks+Mozilla-zobaczcie proszę
    jakie macie wersje wspomnianych plików i jeśli są one nowsze to ewentualnie
    poproszę o przesłanie.
    BTW próbowałem też Mozilli 1.6, ale tu na oficjalnej stronie też nie próbuje
    nawet instalować komponentu, natomiast na "On-line demo" po prostu się wywala...
    Szczególy mojego systemu:
    SuSE 8.2, Mozilla 1.5b+Java(TM) Plug-in 1.4.2_03-b02

    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
    than to open it and remove all doubt."