  • 1. Data: 2002-09-06 18:55:43
    Temat: Simjplus z bankomatu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dzisiaj zadalem to pytanie w placowce - ale odpowiedz raczej nie
    usatysfakcjonowala mnie :)

    Czy ladujac w bankomacie BZ WBK (albo Euronetu albo PKO BP) Simplusa (czy
    ERE czy POPa), a uzywajac karty innego banku - placi sie jakas prowizje -
    czy jest to traktowane jako platnosc bezgotowkowa?
    Czyli czy zaplace jakas prowizje - jesli beda ladowal karta np Pekao SA w BZ
    WBK ?

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-06 19:00:21
    Temat: Re: Simjplus z bankomatu
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > czy jest to traktowane jako platnosc bezgotowkowa?
    > Czyli czy zaplace jakas prowizje - jesli beda ladowal karta np Pekao SA w

    Jet to traktowane jako operacja bezgotówka i w większości przypadków nie
    płaci się prozwizji, ale wszystko zależy od karty, którą dokonujesz
    transakcji.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 3. Data: 2002-09-06 19:00:25
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    AMRA wrote:
> [...]
    > prowizje - czy jest to traktowane jako platnosc bezgotowkowa?
    > Czyli czy zaplace jakas prowizje - jesli beda ladowal karta np Pekao

    Bezgotówkowa i bezprowizyjna.

  • 4. Data: 2002-09-07 09:33:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alatkc$4i4$...@n...onet.pl...
    > Dzisiaj zadalem to pytanie w placowce - ale odpowiedz raczej nie
    > usatysfakcjonowala mnie :)

    jaka placowka i jaka odpowiedz?

    > Czy ladujac w bankomacie BZ WBK (albo Euronetu albo PKO BP) Simplusa (czy
    > ERE czy POPa), a uzywajac karty innego banku - placi sie jakas prowizje -
    > czy jest to traktowane jako platnosc bezgotowkowa?

    Jest to zakup uslug telekomunikacujnych - platnosc bezgotowkowa (jak w
    sklepie)

    > Czyli czy zaplace jakas prowizje - jesli beda ladowal karta np Pekao SA w
    BZ
    > WBK ?

    Wedlug regulaminu karty - tak jak platnosc w sklepie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-09-07 09:41:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jaka placowka i jaka odpowiedz?

    XV o/Wawa - to zalezy od banku ktory wydal karte...

    > Jest to zakup uslug telekomunikacujnych - platnosc bezgotowkowa (jak w
    > sklepie)

    A no to ok. Dobrze, ze wplacilem na konto i bylo od razu widoczna kwota.
    Jedna kobitka w ogole nie wiedziala co do niej mowie :) A druga mi jak widac
    kit wciskala

  • 6. Data: 2002-09-07 14:06:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alcj41$nvo$...@n...onet.pl...

    > XV o/Wawa - to zalezy od banku ktory wydal karte...

    Czyli odpowiedz prawidlowa.;-))
    W koncu jesli bedziesz to robil karta, dla ktorej jest prowizja od
    bezgotowkowych to zaplacisz prowizje.

    Odpowiedziala ci to samo co ja...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-09-07 15:16:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli odpowiedz prawidlowa.;-))
    > W koncu jesli bedziesz to robil karta, dla ktorej jest prowizja od
    > bezgotowkowych to zaplacisz prowizje.

    Toz wiem - ale zauwaz, ze to moglo znaczyc - pobiera prowizje jaka bank
    wyznacza - przy wyplacie z bankomatu. JEsli powiedzialaby mi ze jest to
    operacja bezgotowkowa - kjak w sklepeije - wiedzialbym ze z chargowki
    wzieliby mi tyle a tyle itp..

  • 8. Data: 2002-09-07 19:41:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ald56a$10k$...@n...onet.pl...

> [...]
    > wyznacza - przy wyplacie z bankomatu. JEsli powiedzialaby mi ze jest to
    > operacja bezgotowkowa - kjak w sklepeije - wiedzialbym ze z chargowki

    Byla oszczedna w slowach.
    Ostroznie dozowala ci informacje...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-09-07 22:21:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Byla oszczedna w slowach.
    > Ostroznie dozowala ci informacje...;-)

    He, he - no wlasnie.. Ja sie pytam czy to bezgotowkowa, a ona nie - to kazdy
    bank wyznacza... No wiec uznalem, ze mozliwe, ze jednak jak normalna
    transakcja gotowkowa. No ale teraz bede wiedzial - pokaze ojcu jak to sie
    robi :)