-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "P P" <p...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Skandaliczna obsługa w Pekao SA! :(
Date: Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 75
Message-ID: <coq1qs$nud$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.134.142.50
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1102088860 24525 172.20.26.240 (3 Dec 2004 15:47:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC)
X-User: posokowczyk
X-Forwarded-For: 193.108.206.253
X-Remote-IP: 213.134.142.50
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327655
[ ukryj nagłówki ]Witam wszystkich
- chciałem się podzielić z Wami moimi perypetiami z Pekao SA - być może kogoś
przestrzegę przed tym bankiem. Poniżej wklejam list, jaki napisałem do banku,
ale że jest długi to postaram się umieścić najpierw krótkie streszczenie
sytuacji:
Otóż, we wrześniu dostałem nową karte płatniczą którą polecono mi aktywować w
bankomacie. Bankomat mi ją wciągnął. Oddział przy Bankomacie nie chciał mi
karty oddać, tylko odesłał ją do mojego macierzystego oddziału. Tam ona nie
dotarła. Bujałem się między oddziałami kilkanaście razy, karty do tej pory
nie mam i ogólnie wszyscy mają na mnie zlewkę. A jak chcecie się pośmiać to
obszerny opis jest poniżej (mój list do banku). No i jak tu być spokojnym,
jak musze za każdym razem latać do banku po pieniądze???
Szanowni Państwo,
Pozwoliłem napisać sobie do Państwa z powodu skandalicznego funkcjonowania
obsługi klienta w Państwa banku.
Jestem klientem Państwa banku od dość dawna, do chwili obecnej prowadziłem u
Państwa kilka rachunków. Dość często spotykałem się z mało pro-klienckim
podejściem, jednak sytuacja, z którą spotkałem się we wrześniu i która trwa
po dziś dzień, jest co najmniej skandaliczna.
Przejdzmy do konkretów.
7 września bankomat w jednym z Państwa oddziałów zatrzymał moją kartę.
Zatrzymanie nastąpiło po próbie aktywacji karty w bankomacie oddziału przy
ulicy Wilczej w Warszawie (informacje o możliwości uaktywnienia karty w
powyższy sposób otrzymałem od pracownicy powyższego oddziału). Po zatrzymaniu
karty przez bankomat udałem się do placówki, której własnością jest bankomat
(oddział przy ul. Wilczej). Otrzymałem w niej informację,.że moja karta w tym
samym dniu zostanie odesłana do oddziału, w którym założyłem konto (oddział
znajdujący się na ul. Marszałkowskiej przy kinie Bajka).
13 września odwiedziłem oddział na ul. Marszałkowskiej, otrzymałem w nim
informację, że moja karta nie dotarła jeszcze do oddziału i poproszono mnie o
wizytę za tydzień. Przy okazji kolejnej wizyty (20.10.2004) dowiedziałem się,
że oddział mojej karty nie posiada i w celu wyjaśnienia sytuacji zostałem
odesłany do oddziału przy ul. Wilczej. Na ulicy Wilczej otrzymałem
informację, że karta została wysłana na Marszałkowską. Pani, przez którą
byłem obsługiwany, na moją gorącą prośbę sprawdziła termin wysłania karty –
okazało się, że karta została wysłana 7 września.
Oczywiście zostałem skierowany do oddziału na Marszałkowskiej, gdzie
dowiedziałem się, że karty nie ma. Zostałem odesłany z kwitkiem i obiecano mi
szybkie wyjaśnienie. Tego samego dnia odebrałem telefon od Pani z oddziału na
Marszałkowskiej, w celu wyjaśnienia sytuacji poproszono mnie o wizytę na
Wilczej. Na Wilczej po raz kolejny otrzymałem informację, że karta została
wysłana na Marszałkowską. W celu wyjaśnienia sytuacji poprosiłem obsługującą
mnie Panią o telefon do oddziału na Marszałkowskiej. Dowiedziałem się że Pani
nie dysponuje telefonem do oddziału na Marszałkowskiej i że muszę po prostu
tam pojechać!! Po odnalezieniu telefonu do oddziału na Marszałkowskiej
zadzwoniłem tam i poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji. Oczywiście byłem
poproszony o wizytę w oddziale. Wizyta oczywiście niczego nie wyjaśniła, lecz
sprawa została przekazana do osoby, która miała wyjaśnić temat. Tego samego
dnia otrzymałem telefon od osoby mającej wyjaśnić zaistniałą sytuację. Po raz
kolejny ( 4 lub 5 !!!) opisałem zaistniałą sytuację, otrzymałem obietnicę
szybkiej reakcji na problem. Po dziś dzień nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z
Państwa strony, nie przesłano mi również karty.
Wydaje mi się, że w trakcie wyjaśniania powyższej sytuacji w stosunku do
Państwa banku wykazałem aż za dużo wyrozumiałości. Mimo tego zostałem
potraktowany w sposób, z którym nie spotkałem się nigdzie. W żadnym innym
banku nie traktuje się tak klienta. Nawet w instytucjach Państwowych poziom
obsługi jest znacznie wyższy.
Poproszę o reakcję na zaistniałą sytuacją oraz o wyjaśnienie tematu.
Co prawda nie będę już korzystał z usług Państwa banku oraz będę żarliwie
odradzał wszystkim znajomym prowadzenia u Państwa jakichkolwiek rachunków,
lecz ze względu na długi czas oczekiwania na wyjaśnienie tematu chciałbym
otrzymać odpowiedź na pytanie - co się stało z moją kartą?
Z poważaniem,
i tu moje nazwisko...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.04 16:12 Jarek Andrzejewski
- 03.12.04 16:36 Sebol
- 03.12.04 16:37 Zeus
- 03.12.04 20:02 jaQbek
- 03.12.04 21:03 anbarkh
- 03.12.04 22:06 Paweł
- 04.12.04 01:09 wkg
- 04.12.04 17:21 Michał 'Amra' Macierzyński
- 05.12.04 20:38 Marcin Jackowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...