  • 1. Data: 2004-12-03 15:47:40
    Temat: Skandaliczna obsługa w Pekao SA! :(
    Od: "P P" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich
    - chciałem się podzielić z Wami moimi perypetiami z Pekao SA - być może kogoś
    przestrzegę przed tym bankiem. Poniżej wklejam list, jaki napisałem do banku,
    ale że jest długi to postaram się umieścić najpierw krótkie streszczenie
    sytuacji:
    Otóż, we wrześniu dostałem nową karte płatniczą którą polecono mi aktywować w
    bankomacie. Bankomat mi ją wciągnął. Oddział przy Bankomacie nie chciał mi
    karty oddać, tylko odesłał ją do mojego macierzystego oddziału. Tam ona nie
    dotarła. Bujałem się między oddziałami kilkanaście razy, karty do tej pory
    nie mam i ogólnie wszyscy mają na mnie zlewkę. A jak chcecie się pośmiać to
    obszerny opis jest poniżej (mój list do banku). No i jak tu być spokojnym,
    jak musze za każdym razem latać do banku po pieniądze???

    Szanowni Państwo,

    Pozwoliłem napisać sobie do Państwa z powodu skandalicznego funkcjonowania
    obsługi klienta w Państwa banku.

    Jestem klientem Państwa banku od dość dawna, do chwili obecnej prowadziłem u
    Państwa kilka rachunków. Dość często spotykałem się z mało pro-klienckim
    podejściem, jednak sytuacja, z którą spotkałem się we wrześniu i która trwa
    po dziś dzień, jest co najmniej skandaliczna.

    Przejdzmy do konkretów.
    7 września bankomat w jednym z Państwa oddziałów zatrzymał moją kartę.
    Zatrzymanie nastąpiło po próbie aktywacji karty w bankomacie oddziału przy
    ulicy Wilczej w Warszawie (informacje o możliwości uaktywnienia karty w
    powyższy sposób otrzymałem od pracownicy powyższego oddziału). Po zatrzymaniu
    karty przez bankomat udałem się do placówki, której własnością jest bankomat
    (oddział przy ul. Wilczej). Otrzymałem w niej informację,.że moja karta w tym
    samym dniu zostanie odesłana do oddziału, w którym założyłem konto (oddział
    znajdujący się na ul. Marszałkowskiej przy kinie Bajka).
    13 września odwiedziłem oddział na ul. Marszałkowskiej, otrzymałem w nim
    informację, że moja karta nie dotarła jeszcze do oddziału i poproszono mnie o
    wizytę za tydzień. Przy okazji kolejnej wizyty (20.10.2004) dowiedziałem się,
    że oddział mojej karty nie posiada i w celu wyjaśnienia sytuacji zostałem
    odesłany do oddziału przy ul. Wilczej. Na ulicy Wilczej otrzymałem
    informację, że karta została wysłana na Marszałkowską. Pani, przez którą
    byłem obsługiwany, na moją gorącą prośbę sprawdziła termin wysłania karty &#8211;
    okazało się, że karta została wysłana 7 września.
    Oczywiście zostałem skierowany do oddziału na Marszałkowskiej, gdzie
    dowiedziałem się, że karty nie ma. Zostałem odesłany z kwitkiem i obiecano mi
    szybkie wyjaśnienie. Tego samego dnia odebrałem telefon od Pani z oddziału na
    Marszałkowskiej, w celu wyjaśnienia sytuacji poproszono mnie o wizytę na
    Wilczej. Na Wilczej po raz kolejny otrzymałem informację, że karta została
    wysłana na Marszałkowską. W celu wyjaśnienia sytuacji poprosiłem obsługującą
    mnie Panią o telefon do oddziału na Marszałkowskiej. Dowiedziałem się że Pani
    nie dysponuje telefonem do oddziału na Marszałkowskiej i że muszę po prostu
    tam pojechać!! Po odnalezieniu telefonu do oddziału na Marszałkowskiej
    zadzwoniłem tam i poprosiłem o wyjaśnienie sytuacji. Oczywiście byłem
    poproszony o wizytę w oddziale. Wizyta oczywiście niczego nie wyjaśniła, lecz
    sprawa została przekazana do osoby, która miała wyjaśnić temat. Tego samego
    dnia otrzymałem telefon od osoby mającej wyjaśnić zaistniałą sytuację. Po raz
    kolejny ( 4 lub 5 !!!) opisałem zaistniałą sytuację, otrzymałem obietnicę
    szybkiej reakcji na problem. Po dziś dzień nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z
    Państwa strony, nie przesłano mi również karty.

    Wydaje mi się, że w trakcie wyjaśniania powyższej sytuacji w stosunku do
    Państwa banku wykazałem aż za dużo wyrozumiałości. Mimo tego zostałem
    potraktowany w sposób, z którym nie spotkałem się nigdzie. W żadnym innym
    banku nie traktuje się tak klienta. Nawet w instytucjach Państwowych poziom
    obsługi jest znacznie wyższy.

    Poproszę o reakcję na zaistniałą sytuacją oraz o wyjaśnienie tematu.
    Co prawda nie będę już korzystał z usług Państwa banku oraz będę żarliwie
    odradzał wszystkim znajomym prowadzenia u Państwa jakichkolwiek rachunków,
    lecz ze względu na długi czas oczekiwania na wyjaśnienie tematu chciałbym
    otrzymać odpowiedź na pytanie - co się stało z moją kartą?

    Z poważaniem,
    i tu moje nazwisko...

  • 2. Data: 2004-12-03 16:12:03
    Temat: Re: Skandaliczna obsługa w Pekao SA! :(
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC), "P P"

    >- chciałem się podzielić z Wami moimi perypetiami z Pekao SA - być może kogoś
    >przestrzegę przed tym bankiem. Poniżej wklejam list, jaki napisałem do banku,

    Ty chyba na prochach jesteś? :-) Ja bym po drugiej wizycie zszedł na
    zawał albo trafił do pudła za chuligańskie wybryki i zniszczenie
    mienia :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-12-03 16:36:02
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC), P P naskrobał(a):

> [...]
    > obszerny opis jest poniżej (mój list do banku). No i jak tu być spokojnym,
    > jak musze za każdym razem latać do banku po pieniądze???

    troche mi to przypomina klimat w PKO BP jednak ja byłem mniej cierpliwy i
    udało mi się szybiej zakończyc z nimi tak mało owocną współprace.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-03 16:37:49
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 3 Dec 2004 15:47:40 +0000 (UTC), "P P"

    > Ty chyba na prochach jesteś? :-) Ja bym po drugiej wizycie zszedł na
    > zawał albo trafił do pudła za chuligańskie wybryki i zniszczenie
    > mienia :-)

    Potwierdzam! Rzeczywiscie, nie od dzisiaj sie spotykam ze złym traktowaniem
    klienta przez ten bank.
    Cholera, zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego tak jest ze to wlasnie Pekao
    SA zbiera takie baty. Inne banki niby tez jakos funkcjonuja i maja w
    portfolio usług to samo, z małymi odstepstwami co inne, a wcale tak nie
    jest.Wczoraj wpadł mi w rece przedostatni numer Profitu, gdzie opisany jest
    rok "rządów" Bieleckiego na fotelu prezesa banku. Zatrzymało mnie tylko
    jedno zdanie z tego artykułu: "Finansisci zwracaja uwage, ze pod rzadami
    Bieleckiego Pekao SA pozostało bardzo ostrozna instytucja". Niby ci sami
    ludzie, gdzie indziej, kompetentni bankowcy, poinformowani, a nie chce im
    sie nawet ruszyc palcem i cos dla klienta zrobic, pomoc i najwaznijesze -
    samemu byc z tego zadowolonym.
    Sami sobie pracuja na taka opinie, ze jak sie patrzy na logo żóbra na
    niebieskim tle, myśli sie: "O, to ten bank, co wszycy na niego narzekaja.
    Nie ide tam."

    Ehh...

  • 5. Data: 2004-12-03 20:02:13
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "P P" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banku,
    > ale że jest długi to postaram się umieścić najpierw krótkie streszczenie

    Polecam Ci lekturę moich perypetii z tymi [ocenzurowano]. Każdy telefon
    kończył się tym, że wysłuchiwałem ich prywatnych problemów, bo "ja się nie
    wyrabiam" , "dzieci mi chorują" itp. 2 lata temu złozyłem u nich pismo,
    które nie wiadomo dokąd trafiło, czy wogóle się nim ktos zajął ... eh,
    zapraszam do lektury, wątki znajdziesz w archiwum pod moja ksywą

    jaQbek

  • 6. Data: 2004-12-03 21:03:14
    Od: "anbarkh" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

> [...]
    > które nie wiadomo dokąd trafiło, czy wogóle się nim ktos zajął ... eh,
    > zapraszam do lektury, wątki znajdziesz w archiwum pod moja ksywą

    ja jak zobaczylem sposob obslugi klienta w Olsztynie, z mety kazalem zonie
    zmienic bank na inny.
    Dzis nie mam juz tych problemow, a innych moge tylko przestrzec wszystko,
    tylko nie PKO SA.
    pozdrawiam
    anbarkh

  • 7. Data: 2004-12-03 22:06:05
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    daj spokój, oni się nie zmienią, jedyne co ich może ruszyć to drastyczny
    spadek zysków - a to o dziwo wciąż nie ma miejsca
    - wiec postaraj się wczuc w ich sytuację - skoro bank zarabia skoro są
    klienci którzy nawet płacą za taką obsługę to po co mają coś zmieniac ?

  • 8. Data: 2004-12-04 01:09:39
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > daj spokój, oni się nie zmienią, jedyne co ich może ruszyć to
    > drastyczny spadek zysków - a to o dziwo wciąż nie ma miejsca

    Dlaczego o dziwo ? Co ma poziom obslugi klienta indywidualnego do zyskow ?
    Na czym zarabiaja banki ?

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2004-12-04 17:21:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > zyskow ? Na czym zarabiaja banki ?

    Na przyklad na oplatach i prowizjach.
    Na przyklad w Pekao udzial prowizji w wyniku na dzialanosci bankowej ciagle
    rosnie.
    W 2001 26%, 2002 28% a w ubieglym roku 34%.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-05 20:38:51
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > lecz ze względu na długi czas oczekiwania na wyjaśnienie tematu chciałbym
    > otrzymać odpowiedź na pytanie - co się stało z moją kartą?

    przeciez to nie Twoja karta tylko banku...
    :)

    Marcin