  • 51. Data: 2011-06-09 16:52:13
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Jun 4, 9:15 pm, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:

    > skladaj skarge na tego przedstawiciela-wprowadził cie w błąd,
    > mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
    > nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z
    > konta dbnet.

    Oczywiscie! Ja nie rozumiem PO CO taka dezinformacja (BRUDNA gra
    marketingu forumowego)... Przeciez wszystko jest napisane w
    regulaminie i wystarczy z bankomatu.

  • 52. Data: 2011-06-10 15:05:26
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 13:54, Piotr Gałka pisze:

    > Lepiej korzystać z darmowego kredytu w karcie kredytowej (nie koniecznie
    > mBanku) niż ze swoich pieniędzy.

    Nie lepiej, inaczej. Ale to niczego nie zmienia - dopoki karta jest
    mBanku, 100zl obrotu jest. Gorzej z obrotem karta innego banku.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 53. Data: 2011-06-10 15:07:00
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-08 22:43, Kamil Jońca pisze:
    > Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
    > gotówki.

    No tak... ciagle zapominam, ze na tym swiecie sa jeszcze ludzie
    operujacy gotowka wieksza niz paredziesiat zl. W tej kwestii cos sie
    moze ruszy - pare MultiBankow juz obsluguje wplaty do m, ponoc ma byc
    tego wiecej. Zobaczymy. Nigdy nie sledzilem, bo nie potrzebuje,
    wplatomatu uzylem raz w zyciu ;)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 54. Data: 2011-06-13 21:02:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 08:38:30 +0200, Marx napisał(a):

    > nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć

    Lepiej. Płacenie 2-3 tygodnioe po zakupie oznacza, że przez pozostały czas
    mam odsetki.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 55. Data: 2011-06-14 06:04:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 13.06.2011 23:02, Adam Płaszczyca wrote:

    > Lepiej. Płacenie 2-3 tygodnioe po zakupie oznacza, że przez pozostały czas
    > mam odsetki.
    nie lepiej - musisz tracić czas na obsługę karty, pamiętać o spłatach,
    pilnować czy czasem nie doszła jakaś opłata itp. Mój czas jest więcej
    wart niż groszowe odsetki
    Marx

  • 56. Data: 2011-06-14 07:05:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krezus (przepraszam: Marx) wrote:

    > Mój
    > czas jest więcej wart niż groszowe odsetki

    Uważaj! Czy wiesz ile straciłeś pisząc swój ostatni post ?
    Radzę przestać czytać, a najlepiej również pisać na p.b.b. :-)

    witrak()