  • 1. Data: 2011-06-04 11:28:51
    Temat: Ubezpieczenie dla pracowników banków
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    czy jakieś towarzystwo oferuje ubezpieczenie od pomyłki na kasie /
    podjęcia błędnej decyzji dla pracowników instytucji finansowych? Na
    razie wydaje mi się, że nie ale może źle szukam.

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2011-06-04 15:14:29
    Temat: Re: Ubezpieczenie dla pracowników banków
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 4 Cze, 13:28, kamil d <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    > podjęcia błędnej decyzji dla pracowników instytucji finansowych? Na
    > razie wydaje mi się, że nie ale może źle szukam.

    Pracowałem w dwóch bankach, w obu było takie ubezpieczenie. Z tym że
    ubezpieczającym jest pracodawca, nie indywidualny pracownik, a
    ewentualna wypłata świadczenia następowała tylko w przypadku
    faktycznej pomyłki pracownika, a nie celowego działania lub
    drastycznego naruszenia procedur.
    J.