  • 41. Data: 2011-06-06 21:03:30
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Jakiegoś niedouczonego przedstawiciela trafiłaś. Używam karty z DBnet
    > TYLKO do wypłat z bankomatów i ani razu opłaty nie naliczyli.

    Ja dokładnie tak samo. Jedna wypłata na 10 PLN na miesiąc zupełnie
    wystarcza.
    --
    Grzexs

  • 42. Data: 2011-06-06 21:05:38
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > posrane, do zalogowania potrzebny token

    i wypłaty z bankomatów dopiero od 400 PLN za free

    --
    Grzexs

  • 43. Data: 2011-06-07 00:43:09
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-06 08:28, Marx pisze:
    > konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
    > Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety
    > musieli popsuć :(

    A czy do takiego uzytku potrzebujesz karty? Przeciez nikt nie zmusza,
    zebys mial. Nie chesz, nie miej, nie plac, nie uzywaj.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 44. Data: 2011-06-07 08:39:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 07.06.2011 02:43, Mateusz Papiernik wrote:

    > A czy do takiego uzytku potrzebujesz karty? Przeciez nikt nie zmusza,
    > zebys mial. Nie chesz, nie miej, nie plac, nie uzywaj.

    ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy
    Marx

  • 45. Data: 2011-06-08 11:02:56
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-07 10:39, Marx pisze:
    > ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy

    Od 9 lat uzywam mBanku i ani razu nie uzylem wplatomatu... ale fakt, to
    jest argument. Chociaz nie pasuje mi to ani do strategii konta
    podstawowego, ani backupowego. Dlaczego?

    1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
    wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
    wyrobic 100zl obrotu na karcie.

    2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
    wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
    nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 46. Data: 2011-06-08 11:33:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.06.2011 13:02, Mateusz Papiernik wrote:
    > 2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
    > wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
    > nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

    czasem zasilam przelewem, a czasem wpłatomatem (jak mam na allegro
    odbiór osobisty). Czasem zdarza mi się wypłacić kartą gdy kupuje coś w
    sklepie który kart nie akceptuje. A idea tego konta to po prostu
    wydzielone finanse na moje prywatne sporadyczne potrzeby. Taki sposób
    samodyscyplinowania się. Jak na nim kasy brak to po prostu koniec
    zbytków :) Pewnie że można sobie poradzić bez karty albo przeboleć te
    2zł/miesiąc. Problem w tym że za chwilę ta opłata może się zmienić, mogą
    dojść jakieś inne i jak ten kurs zostanie zachowany to zdecydowanie
    będzie to nieopłacalne konto.
    Marx

  • 47. Data: 2011-06-08 11:43:48
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    W dniu 2011-06-06 03:05, Mateusz Papiernik pisze:

    > Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
    > szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
    > bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

    Całkiem poważnie polecam rozwiązanie które stosuję od początku przygody
    z Lukasem - token przypięty do kluczy od domu. Nigdy nie miałem problemu.

    Pozdrawiam
    O.

  • 48. Data: 2011-06-08 11:54:55
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > 1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
    > wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
    > wyrobic 100zl obrotu na karcie.

    Lepiej korzystać z darmowego kredytu w karcie kredytowej (nie koniecznie
    mBanku) niż ze swoich pieniędzy.
    P.G.

  • 49. Data: 2011-06-08 20:43:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> writes:

    [...]
    > 2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
    > wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
    > nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

    Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
    gotówki.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 50. Data: 2011-06-09 06:38:30
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.06.2011 13:54, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Lepiej korzystać z darmowego kredytu w karcie kredytowej (nie koniecznie
    > mBanku) niż ze swoich pieniędzy.

    nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć
    Marx