-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Skrajna niekompetencja w Lukas -- KK
Date: Thu, 21 Jul 2005 14:47:32 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 49
Sender: p...@v...pl@xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
Message-ID: <6...@4...com>
Reply-To: r...@a...net.pl
NNTP-Posting-Host: xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.onet.pl 1121950057 23341 81.168.255.119 (21 Jul 2005 12:47:37 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 21 Jul 2005 12:47:37 GMT
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
User-Agent: Hamster/2.0.5.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:358145
[ ukryj nagłówki ]W maju rozstałem się z KK Lukasa (tzn. jak okazało się -- nieskutecznie),
dostałem potwierdzenie zamknięcia (nawet nie musiałem pisać pisma, wydrukowano
w oddziale kwitek do podpisu, podpisałem i pożegnałem się). Do tego momentu
wszystko było ślicznie ("tak powinno...").
W czerwcu dostałem wyciąg, na którym naliczono opłatę za... kolejny rok
użytkowania karty. Zadzwoniłem, złożyłem reklamację, odpowiedź miała przyjść
listem (tak sobie zażyczyłem) niebawem. (O naiwności).
W lipcu dostaję kolejny wyciąg (powinien być ostatni), OCZYWIŚCIE nie widzę
korekty opłaty, listu z odpowiedzią na reklamację OCZYWIŚCIE też nie ma.
Dzwonię na Lukaslinię -- moja reklamacja *zaginęła*, nie ma jej w systemie(!!).
I nic z tym nie mogą zrobić, ponieważ nie wiem komu ją skłądałem i nie mogę
tego udowodnić :)). Dowiaduję się też, że a) karta nie została zdeaktywowana,
b) aby zamknąć kartę musiałbym spłacić do 30.06 całość zadłużenia
(interesujące, bo obciążenia spływały jeszcze w lipcu -- to mam sobie wywróżyć
kwotę spłaty? p. M. Lantra -- od dziś spisuję nazwiska dysponentów Lukasa --
nie potrafił odpowiedzieć i tylko w kółko powtarzał swoje niczym bot).
Coś wydaje mi się, że faktycznie przy zamykaniu KK Lukas wykazuje się zawsze
totalną niekompetencją.
PS. Mogliby zatrudniać szybszych dysponentów -- przyjmowanie reklamacji przez
20 minut (całość rozmowy trwała chyba z 1/2h) to ewenement. No i koniecznie
musiałem podać dokładną datę składania wniosku -- na sugestię, że dokładną datę
mają w systemie dowiedziałem się, że, cytuję, 'to co w systemie to prywatna
sprawa Lukasbanku'.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.05 18:18 Marcin_P.
- 22.07.05 13:03 r...@a...net.pl
- 22.07.05 17:58 Marcin_P.
- 22.07.05 21:13 trainer
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku