  • 21. Data: 2009-01-20 09:52:06
    Temat: Re: Słowacja i euro
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 06:07:28 +0100, Szymon napisał(a):

    > No coś Ty! Przecież jednym z argumentów było to, że zaokrąglanie jest
    > niemożliwe, nieuczciwe i takowego nie będzie :-))

    Jest możliwe, tylko że w dół. I dlatego karnety do skiparku były po 26, a
    nei 27 euro.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2009-01-20 17:44:18
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jest możliwe, tylko że w dół. I dlatego karnety do skiparku były po 26, a
    > nei 27 euro.

    no to mnie zdarzylo sie zobaczyc to niemozliwe

  • 23. Data: 2009-01-20 22:32:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 10:25:57 +0100, SDD napisał(a):

    > Granice panstwowe, odrebne waluty, to jeszcze atawizmy po naszych
    > czwororekich przodkach. Inne ssaki, gady, plazy o owady tez zreszta sie
    > bawia w wyznaczanie terytoriow, itp.

    Podobnie zresztą jak indywidualne domy, mieszkania, łazienki, samochody,
    konta bankowe, czy żony.
    Ale my, zwolennicy postępu, damy zdecydowany odpór karłom reakcji i
    zlikwidujemy też atrybuty zacofania i wszystko uczynimy wspólnym:
    poczynając od fabryk, poprzez mieszkania i wspólne toalety na korytarzu,
    a kończąc na wspólnych żonach i samochodach!
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2009-01-21 09:26:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 18:44:18 +0100, MarcinF napisał(a):

    > no to mnie zdarzylo sie zobaczyc to niemozliwe

    Za takie zaokrąglanie na Słowacji można siedzieć w pierdlu...

    --
    ___________/ GG: 3524356