  • 1. Data: 2009-01-19 15:09:41
    Temat: egetin - zalozenie przez net
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Ktos juz sie doczekal kuriera?
    Ja ponad tydzien temu wyslalem wniosek i cisza.
    Dodam ze zanim umozliwiono zdalne zakaldanie konta wysylalem formularz by
    przedstawiciel
    sie ze mna skontaktowal, dwukrotnie, i dwukrotnie zostalem olany,
    zastanawiam si czy w przypadku tego drugiego formularza takze tak jest i czy
    jest to norma u nich.

    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !

  • 2. Data: 2009-01-19 15:30:35
    Temat: Re: egetin - zalozenie przez net
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Kotlet mielony wrote:

> [...]
    > sie ze mna skontaktowal, dwukrotnie, i dwukrotnie zostalem olany,
    > zastanawiam si czy w przypadku tego drugiego formularza takze tak jest i

    Ja do nich wysłałem raz i też cisza - od bardzo dawna.Widać,że im nie zależy
    na kliencie.Nic na siłę ;-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-19 16:43:24
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    namikk pisze:

    > Ja do nich wysłałem raz i też cisza - od bardzo dawna.Widać,że im nie zależy
    > na kliencie.Nic na siłę ;-)

    Prawdopodobnie reklama zadzialala i jest sporo chetnych.

  • 4. Data: 2009-01-19 19:20:00
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 19, 5:43 pm, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > Prawdopodobnie reklama zadzialala i jest sporo chetnych.

    No właśnie wypełniłem wniosek parę dni temu i dostałem numerek 3
    tysiące coś tam. Nie jest to chyba jakaś nawałnica wniosków.
    Oczywiście nikt się nie odezwał - poczekam sobie do końca stycznia a
    potem niech spadają ;)
    W sumie teraz eurobank mi wystarczy (przynajmniej na ten rok)

  • 5. Data: 2009-01-22 11:59:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 16:09:41 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

> [...]
    > sie ze mna skontaktowal, dwukrotnie, i dwukrotnie zostalem olany,
    > zastanawiam si czy w przypadku tego drugiego formularza takze tak jest i

    Coś się ruszyło u Ciebie? Bo mój kolega też wysłał, ale u niego też echo.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-01-22 16:21:52
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Coś się ruszyło u Ciebie? Bo mój kolega też wysłał, ale u niego też echo.

    nie, a mija drugi tydzien.

  • 7. Data: 2009-01-27 09:31:24
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 19, 4:09 pm, "Kotlet mielony"
    <w...@d...mnie> wrote:
    > Witam!
    > Ktos juz sie doczekal kuriera?

    No do mnie właśnie zadzwonił i ma podjechać niedługo. Czas oczekiwania
    na kuriera od złożenia wniosku - ok. 10 dni.
    Nie tak źle.

  • 8. Data: 2009-01-27 11:52:54
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Bungiel"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Ciekawi mnie kto w tej sytuacji dał ciała Getin czy firma kurierska.