    From: azot <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Smart lokata. Odradzam
    Date: Tue, 10 Mar 2015 18:40:39 +0100

    Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!

    Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku"
    wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
    dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
    Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone
    lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo
    wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan
    poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj,
    ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.

    Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet
    od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.

    P.S. Oczywiście oczekiwanie na konsultanta 10 minut i śmieszna
    powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
    konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam
    zapewne jednego konsultanta.
    Z tego wszystkie zapomniałem dopytać w jakim tworze mają być te lokaty.
    FM, Smart czy BIZ.