  • 1. Data: 2008-07-31 11:31:53
    Temat: Śmieciarze z Volkswagen Bank -ku przestrodze potencjalnym klientom
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Przed wdrożeniem nowego super- power systemu internetowego przelewy z
    jednego rachunku własnego na drugi były księgowane od razu. Teraz jest to
    ideał do którego będą długo zmierzać. W godzinach szczytu 13-15 system jest
    tak obciążony, że trudno komfortowo zrobić przelew. Gratulacje dla prezesa
    tego banku.

    pzdr

  • 2. Data: 2008-07-31 11:41:27
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > tego banku.
    >
    > pzdr

    Jako kolina ostrzegam przed trollem.
    Co napisał nie prawda

    jk

  • 3. Data: 2008-07-31 11:45:45
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Jako kolina ostrzegam przed trollem.
    > Co napisał nie prawda

    Oczywiście świeżutki system dla zadowolonych klientów tego banku trzeba
    bardzo często serwisować. Cytuję Ci co teraz wyświetla się na ich stronie
    WWW przy próbie zalogowania.

    "Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, iż obecnie w interneto-wym systemie obsługi rachunków
    trwają niezbędne prace techniczne. Bardzo przepraszamy Klientów za wszelkie
    niedogodności i zapewniamy, że prace zostaną zakończone w najkrótszym
    możliwym czasie"

    Więc przestań wypisywać głupstwa.

    pzdr
    j.

  • 4. Data: 2008-07-31 12:10:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    luneta pisze:
    > Jako kolina ostrzegam przed trollem.
    > Co napisa? nie prawda
    a ja widzę, że luneta przygotowywał ten system i teraz spamuje za każdym
    razem, gdy ktoś rozpocznie wątek na temat tego badziewia. Trzeba mieć
    nieźle nawalone w głowie, żeby coś takiego wypuścić na rynek...

  • 5. Data: 2008-07-31 13:01:09
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > a ja widzę, że luneta przygotowywał ten system i teraz spamuje za każdym

    To że pracue tam dzie pracuję nie zmienia mojego oglądu

    kolina

  • 6. Data: 2008-07-31 13:36:07
    Od: otrov <o...@w...pl>

    luneta pisze:

    > To że pracue tam dzie pracuję nie zmienia mojego oglądu

    To przynajmniej nie mijaj się z prawdą pisząc na temat VW.

    System leży i kwiczy. Ciekawi mnie, czy zlecone na jutro przelewy wyjdą.

    o.

  • 7. Data: 2008-07-31 14:28:42
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > System leży i kwiczy. Ciekawi mnie, czy zlecone na jutro przelewy wyjdą.

    Dziś załoga wysłała je ręcznie więc powinniście być wdzięczni...

    kolina

  • 8. Data: 2008-07-31 14:58:18
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    luneta pisze:
    > Dzi? za?oga wys?a?a je recznie wiec powinni?cie byae wdzieczni...
    wdzięczni? To chyba wasza załoga powinna być wdzięczna za to, że klienci
    po wprowadzeniu tej wielkiej pomyłki w postaci nowego systemu obsługi
    nie dali dyla...

  • 9. Data: 2008-08-01 05:40:07
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > luneta pisze:

    weź zapuść w goglach "kolina" i ... odpuść sobie tę dyskusję

    andy_nek

  • 10. Data: 2008-08-01 07:04:31
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > weź zapuść w goglach "kolina" i ... odpuść sobie tę dyskusję

    Zapuściłem i co?

    luneta