  • 1. Data: 2008-07-31 14:04:39
    Temat: banki przecza sobie - ale równoczesnie zaskakują
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    już kolejny raz banki sobie same zaprzeczają w postępowaniu ze mną-klientem.
    oczywiście nie narzekam, jestem zaskoczony zdecydowanie in plus. niniejszym
    narzekam w tytule, ale chwalę w treści posta

    ostatnie przypadki:

    1. raiffeisen
    dzwonię i pytam, czy mogę poprosić o kartę dodatkową do mojej (tak zrobiłem rok
    temu w citi, i citi wykonał dyspozycję).
    odpowiedź infolinii raiffeisena odmowna:
    nie przez telefon, infolinia do tego nie służy i nie ma kompetencji, ale
    zapraszają mnie do oddziału (wymieniają mi najbliższe placówki).
    trudno myślę, pójdę, chociaż mi się nie chce.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu co usłyszałem:
    po dwóch godzinach dzwoni pani sprzedawca/doradca/opiekun klienta, przedstawia
    się, mówi że wie o mojej prośbie, i ona wyśle do mnie wniosek, my z żoną go
    wypełniamy. mamy odesłać na koszt banku.
    kartę dodatkową otrzymana bez wizyty w oddziale.

    2. millennium
    nie dostałem papierowego wyciągu. na www ciężko mi czytać cyferki, wolę papier.
    piszę m@ila z prośbą o powtórzenie wyciągu papierowego.
    przychodzi odpowiedź: tą drogą (@) nie mogę zamówić wyciągu. proszę zadzwonić na
    infolinię, zalogować się i zamówić wyciąg. informują też, że powtórzony wyciąg
    będzie bezpłatny, jeśli na infolinii złożę reklamację niedoręczenia, a nie
    kolejne zamówienie.
    trudno myślę, będę dzwonił, choć tego nie znoszę.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co do mnie napisali:
    po trzech dniach przychodzi m@il, w którym nie poczuwają się do winy za
    niedoręczenie, ale i tak bardzo przepraszają, a równocześnie przyjmują moją
    reklamację i wysyłają powtórkę wyciągu bezpłatnie.

    3. citi
    opisywałem niedawno moje niezadowolenie - obraziłem się na citi, bo nie chcieli
    mi podnieść limitu, ani wymienić kart srebrnych na złote.
    karty już przygotowałem do odesłania, spłaciłem zadłużenie, a wcześniej
    poinformowałem infolinię, że nie wykonam już żadnego ruchu kartą.
    podczas dwóch lub trzech rozmów inflinia przekonywała mnie, że mam doręczyć
    zaświadczenie o zarobkach, to będą rozpatrywali upgrade karty i limitu.
    a ja odpowiadałem, że robię 35000 w 10 mcy, spłacam na czas, wnioskowałem o
    złotą a dostałem srebrną, i zaświadczeń nie będę wysyłał.
    trudno myślę, karty dobre, przelewy z karty były możliwe za podstawowe opłaty,
    no i zdjęcie gratis, kolejny rok bez opłaty.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co mówiła infolinia:
    limit na www karty (nieużywanej i spłaconej od końca czerwca) nagle zmienia się
    na wyższy.
    na drugi dzień dzwoni pani, by poinformować, że właśnie wysyła dyspozycję
    wytłoczenia złotych kart dla żony i mnie.

    kolejność banków i przypadków nie ma znaczenia.

    najszybsza reakcja: raiffeisen.
    najdłuższa realizacja: też raiffeisen, bo zgubili wniosek po odebraniu (!), i
    wysyłali kolejny, nowy.
    najgrzeczniej: millennium, przepraszają za to czego nie zrobili (prawdopodobnie
    niedoręczenie poczty)
    najtrudniej: citi, musiałem się obrazić i manifestować niezadowolenie
    niekorzystaniem z karty

  • 2. Data: 2008-07-31 14:16:52
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Urzekla mnie twoja historia...

  • 3. Data: 2008-08-01 08:32:31
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > najtrudniej: citi, musiałem się obrazić i manifestować niezadowolenie
    > niekorzystaniem z karty

    a nie prościej wyjąć kasę z kieszeni i zapłacić? wiem, wiem - płacenie KK
    jest prostsze.... hehehe
    albo płacić debetówką - nie musisz się ograniczać limitami - chcesz wydać
    200k pln rocznie? masz na koncie to po prostu wydajesz - nie potrzebujesz do
    tego łaski banku.

    --
    pozdrawiam
    P.