  • 1. Data: 2008-07-31 08:18:49
    Temat: [mBank] problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam,

    z nieznanych mi przyczyn mam zablokowany kanal internet (pewnie ktos
    przypadkiem probowal sie zalogowac na moje konto, niewazne). Niestety
    nie moge go odblokowac przez teleserwis. Autoryzuje sie, podaje nowe,
    8cyfrowe haslo, koncze krzyzykiem, powtarzam haslo i dostaje komunikat
    'wprowadzono rozne hasla' (czy jakos tak).
    Probowalem zrobic to kilkukrotnie - zarowno w nocy jak i przed paroma
    minutami.
    Ktos mial podobne problemy?

    PS prosze o odpuszczenie sobie komentarzy na temat mcbanku itp

  • 2. Data: 2008-07-31 08:39:55
    Temat: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Lip, 10:18, badzio <b...@g...com> wrote:

    > 'wprowadzono rozne hasla' (czy jakos tak).

    capslock ?

  • 3. Data: 2008-07-31 08:55:53
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > capslock ?

    W telefonie?

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2008-07-31 08:58:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > capslock ?

    W telefonie?
    KJ

  • 5. Data: 2008-07-31 09:09:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Lip, 10:58, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > W telefonie?

    Fakt.
    Wydalo mi sie, ze uaktywnienie poprzez www.

  • 6. Data: 2008-07-31 09:29:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus" g6rump$kbv$...@i...gazeta.pl

    > W telefonie?

    Może trzeba z innego aparatu -- czasami są
    kłopoty ze zidentyfikowaniem której cyferki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-07-31 09:48:30
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Sinus <s...@g...pl> popełnił(a):

    > W telefonie?

    A tam w telefonie... Capslock i wpływ na cyfry? :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 8. Data: 2008-07-31 09:57:25
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    robal pisze:
    > Sinus <s...@g...pl> popełnił(a):

    > A tam w telefonie... Capslock i wpływ na cyfry? :)

    Jasne, wtedy sie wieksze wysylaja i w kabel sie nie mieszcza ;)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2008-07-31 11:19:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 31 Lip, 10:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > capslock ?

    Gwoli wyjasnienia - informacja o zablokowaniu kanalu pojawila sie po
    pierwszej probie logowania, haslo bylo poprawne, capslock na 100%
    wylaczony. mLinka wyjasnila ze do zablokoawnia kanalu internet moze
    dojsc w dwoch przypadkach:
    1) trzykrotne (z rzedu) bledne wprowadzenie hasla
    2) bledne haslo wprowadzono po raz 50ty od czasu zalozenia konta
    (przez te 6-7 lat moze sie i tyle nazbieralo :/)

    Natomiast komunikat 'wprowadzono rozne hasla' dostaje podczas
    wstukiwania kodu tymczasowego przez teleserwis - wiec tutaj capslock
    raczej odpada :)
    Probowalem z dwoch roznych aparatow ale podlaczonych do tej samej
    linii (voip). Nie sadze zeby tutaj lezal problem, bo wstepna
    autoryzacja (identyfikator i telekod) przechodzi a zakladam ze
    mechanizm jest identyczny w obydwu przypadkach. Ale jutro sprobuje z
    pracy, z firmowego telefonu.
    Najgorsze jest to ze jesli mi sie nie uda to zadne centrum finansowe
    mbanku w lodzi czy cos takeigo nie pomoze - tylko zablokowanie
    wszystkich kanalow i prosba o ponowne uaktywnienie konta (czy jakos
    tak). Tyle ze wtedy musze czekac zanim nasza kochana poczta dostarczy
    pakiet aktywacyjny a przez ten czas jedyna mozliwosc korzystania z
    konta to karta do bankomatu (bo teleserwis tez bedzie zablokowany) :
    ( No ale w sumie bylem tego swiadom zakladajac konto w mbanku. Tylko
    wkurza mnie iz system glupieje przy moich haslach :/
    BTW poniewaz konto mam wspolne z zona wiec zawsze moge sie logowac na
    Jej identyfikator, zatem nie bede musial zebrac pod kosciolem :)

  • 10. Data: 2008-07-31 11:43:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    badzio <b...@g...com> writes:

> [...]
    > przypadkiem probowal sie zalogowac na moje konto, niewazne). Niestety
    > nie moge go odblokowac przez teleserwis. Autoryzuje sie, podaje nowe,

    A probowales podac _inne_ nowe haslo?

    MJ