  • 1. Data: 2009-05-27 05:23:17
    Temat: Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.
    Od: "Lukasz" <n...@g...pl>

    Mozecie polecic jakis soft gdzie mozna prowadzic swoje inwestycje,
    zarzadzanie wielkoscia pozycji, definiowac zasady systemu, prowadzic historie
    transakcji z komentarzami. Najlepiej jakby mozna podpiac to pod jakies dane.
    Teraz mam to w excelu i chce miec cos lepszego.

    Moze w bankach albo funduszach maja takie rozwiazania? Zna ktos nazwy?
    Jest cos takiego?

    Pzdr,
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-05-28 19:43:37
    Temat: Re: Soft do zarzadzania portfelem, MM itp.
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Masz jakieś propozycje do zasad systemu?

  • 3. Data: 2009-06-01 16:48:45
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Lukasz" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dane.
    > Teraz mam to w excelu i chce miec cos lepszego.

    Ja sobie sam napisalem i jestem bardzo zadowolony - szyte na miare.