  • 1. Data: 2009-05-26 20:14:13
    Temat: Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Odnośnie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ładne dwa ostatnie wykresiki
    (z 20.05.2009)....

    http://www.juraura.neostrada.pl/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-26 20:18:40
    Temat: Re: Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Odnośnie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ładne dwa ostatnie wykresiki
    > (z 20.05.2009)....
    >
    > http://www.juraura.neostrada.pl/

    W przeciwieństwie do XXL-a (Sławka), u pana Jerzego każda "fala" ładnie
    wyrysowana.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-05-26 20:27:12
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha

    jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

  • 4. Data: 2009-05-26 21:25:10
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik " ab" < napisał w wiadomości:

    >i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha
    >
    > jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

    Też tak myśle że 2 700 to absolutne max.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2009-05-27 02:59:32
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " ab" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >i niby co to oznacza ? fala 5 nowe szczyty ponad 4000 ? haha
    >
    > jedynie ta duza kropka na ok 2700 pasuje. jako zasieg korekty i tyle.

    nioski musi podać autor - dokąd ta fala nr 5, ale nie elliottowska 5.

  • 6. Data: 2009-05-27 06:32:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:14:13 +0200, Endriu napisał(a):

    > Odno?nie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ?adne dwa ostatnie
    > wykresiki (z 20.05.2009)....
    >
    > http://www.juraura.neostrada.pl/

    Mam prośbę. Jak następnym razem będziesz pisał posta na grupę, to
    zastanów się przed naciśnięciem przycisku "wyślij", ja wiem, jakieś
    powiedzmy 15 albo 114 razy. Masz jakieś poważne problemy z wypowiadaniem
    się! Umieszczasz post i pod nim nie rzadko kilka swoich kolejnych
    przemyśleń, jakby nie można tego było zrobić w jednym poście?!?! Tutaj
    nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-05-27 07:25:33
    Temat: Re: Odno?nie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Tutaj nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

    Jak ci się ni podoba to po prostu nie czytaj.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-05-27 07:56:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 09:25:33 +0200, Endriu napisał(a):

    > Jak ci sie ni podoba to po prostu nie czytaj.....

    Ustaw kodowanie i wykaż się minimalną dozą szacunku.

    PS Wedle życzenia KF nakarmiony, bo widzę progresu/ewolucji nie ma co
    oczekiwać.

    ciao

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-05-27 08:03:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ustaw kodowanie i wykaż się minimalną dozą szacunku.
    >
    > PS Wedle życzenia KF nakarmiony, bo widzę progresu/ewolucji nie ma co
    > oczekiwać.

    Kolega XbartX to chyba dziś lewą nogą wstał.

    A to mu kodowanie nie pasuje (pomimo tego że krzaczki pojawiają się tylko w
    odpowiedzi na jego posty), a to zbyt duża ilość wysyłanych postów.
    Za chwile powie znowu, że zbyt dużo cytatów tego lub innego gościa ...

    Ja wiem że dziś zmiana pogody nastąpiła, deszcz leje i ogólnie zła kondycja
    psychofizyczna, ale pomimo wszystko trzeba jednak trzymać fason ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2009-05-27 09:25:11
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik " ab" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nioski musi podać autor - dokąd ta fala nr 5, ale nie elliottowska 5.

    Do nieba :)

    Przewidywanie na tak odległe czasy , jak kilka, kilkanaście miesięcy nie
    ma większego sensu. Jest to po prostu szkic , pokazujący jak wykres
    mógłby wyglądać , bo często w przeszłości wyglądał podobnie.

    Słabością takiego malarstwa jest to, że użyta skala obejmuje całą
    historię Wig20 i nawet zakładając, że istotnie impuls często jest
    5-falowy , to znalezienie jego początku w pobliżu globalnego startu
    danego rynku jest już mocno naciągane.

    Kiedyś , przed laty , gdzieś tak w okolicach maja ośmieliłem się na
    sieci przedłożyć prognozę wartości wig20 na koniec roku. Miało to być ok
    2500 (gdy to pisałem , to było tysiąc z czymś). Opierałem się na
    oczywistym dla mnie dyskontowaniu wchodzenia przez Polskę do UE i
    nieuniknione dostosowywanie się gospodarki, entuzjazmie z tym związanym
    oraz strumieniu pieniędzy pomocowych.

    Niestety kilku śniadym facetom przyszło do głowy na jesieni tego roku
    rozpieprzyć WTC w NY. Prognoza poszła do kosza, a ja zacząłem dostawać
    na priva niemiłe listy rozgoryczonych czytelników, bo zamiast zarobku na
    wzrostach dostali mocno po łapach na kolapsie, a było to w czasach , gdy
    kilka osób ufało w to , co pisałem na sieci.

    Nie zmieniło to faktu, że spodziewana przeze mnie wówczas hossa, choć
    opóźniona , to jednak niedługo po tym nadeszła, bo należała się wtedy,
    jak psu misa.

    Tylko jakie to pocieszenie dla tych, którzy stracili wtedy pieniądze ?

    Dieter pewnie powie , że atak na WTC wynikał z cyklu gwiezdnego wyższego
    rzędu, i nie wykluczone ze będzie miał rację...

    Ja jednak pozostanę przy racjonalnym, tradycyjnym poglądzie , że było to
    zdarzenie , z naszego punktu widzenia , losowe i wcześniej
    nieprzewidywalne. Nie sądzę bym w moim wieku znalazł w sobie
    determinację do zmiany tego poglądu. Tetrycy tak mają.