  • 1. Data: 2009-05-26 19:55:23
    Temat: XTB - 12. Instrumenty Finansowe kwotowane wyłącznie w trybie zamknięcia pozycji (close only).
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Na stronie XTB niektóre instrumenty mają zaznaczony punkt 12.

    12. Instrumenty Finansowe kwotowane wyłącznie w trybie zamknięcia
    pozycji (close only).

    http://www.xtb.pl/strona.php?p=120

    Co to znaczy? Czy to znaczy, że transakcję można zawierać tylko na
    zamknięciu? Nie kumam tego punktu.

    Na innej stronie - godziny handlu http://www.xtb.pl/strona.php?p=121
    Jest zaznaczone:
    USACASH, USBCASH, USCCASH 15.35 - 22.00

    Ale za cholerę nie chcą mi wejść zlecenia na te instrumenty, mimo
    właściwych godzin. Wypisuje "Rynek zamknięty".

    J.

  • 2. Data: 2009-05-26 20:25:31
    Od: " kac" <k...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Ale za cholerę nie chcą mi wejść zlecenia na te instrumenty, mimo
    > właściwych godzin. Wypisuje "Rynek zamknięty".

    zanim odpowiem na pytanie: najlepiej pytac u zrodla czyli w XTB, zwykle sa
    pomocni

    wracajac do pytania: kiedys handlowalo sie na usacash, usbcash i usccash. od
    momentu wprowadzenia do obrotu cfd opartych na futach us30 100 i 500
    wszystkie trzy uscash mozna tylko zamykac, dlatego nie mozesz nic otworzyc

  • 3. Data: 2009-05-26 22:12:08
    Od: Joachim <j...@o...pl>

> [...]
    > momentu wprowadzenia do obrotu cfd opartych na futach us30 100 i 500
    > wszystkie trzy uscash mozna tylko zamykac, dlatego nie mozesz nic otworzyc

    Dzięki

    J.