  • 71. Data: 2010-03-20 09:19:32
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To nie ma znaczenia.
    > Znaczenie ma czy to jest prawda.
    > Sposób w jaki ją negujesz, dyskwalifikuje z normalnej dyskusji więc
    > dziękuje bardzo:)

    Prawda jest taka że Kaczmnarek u Kaczorów był ministrem MSW. Obsadzać
    ministra MSW jakimś zewnętrznym szpiclem - jakoś to do mnie nie przemawia.
    Chociaż może to u nas jest prawidłowość - przeciez co jak co ale Klich wisi
    teraz na garnuszku Anieli, Premier Polski - Oleksy - szpiclem ruskim,
    minister MSZ Skubiszeski szantażowany przez Niemców ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 72. Data: 2010-03-20 12:28:32
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda jest taka że Kaczmnarek u Kaczorów był ministrem MSW. Obsadzać
    > ministra MSW jakimś zewnętrznym szpiclem - jakoś to do mnie nie
    > przemawia.

    Ale co to ma do treści z linku?
    Neguje ją, czy o co chodzi?
    A może wzmacnia?
    Tak odpowiadasz, żeby nie odpowiedzieć.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2010-03-20 19:10:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ale co to ma do treści z linku?
    > Neguje ją, czy o co chodzi?
    > A może wzmacnia?
    > Tak odpowiadasz, żeby nie odpowiedzieć.

    A jak brzmiało pytanie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 74. Data: 2010-03-21 15:17:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > A jak brzmiało pytanie ?.

    odpowiadałeś NA POSTA, to nie musi być pytanie