  • Data: 2010-08-11 05:09:30
    Temat: Sorry, ale mam coś poza polityką:
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Kroovka, widzisz jak sypią akcjami?

    WIDZĘ, a raczej widziałem.

    > Wliczając obecną emisję to cała spółka będzie warta rynkowo ok 36mln.
    > Sporo jak na 15mln przychodów i 1.5mln zysku netto w tym roku.
    >
    > Marzenia czas urealnić.
    Nie 15 mln ale 23 ml przychodów

    Nie 1,5 mln ale 4,5 mln zysku netto

    Zaliczyliśmy lokalne dno wczoraj i mamy dosyć spadków kursu. Zaczynamy, wbrew
    całemu rynkowi, silne wzrosty, az do końca roku.

    Jesli napiszesz że to bzdura to raczej poczekaj chociaz do końca tego miesiaca.
    Inaczejkrytyka bedzie niepoważna

    Tego Wam też życze, tzn. byście, podobnie jak ja, z tego wzrostu korzystali.

    kroovka