eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam z mBanku, a niewykonane przelewy › Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
    Date: Thu, 3 Apr 2003 10:29:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <b6grd0$5a9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b6go4g$9tg$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: pa27.wielopole.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1049358560 5449 213.77.150.27 (3 Apr 2003 08:29:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Apr 2003 08:29:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234459
    [ ukryj nagłówki ]

    mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
    news:3E8BE535.1000106@wp.pl:

    > Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
    > planach poprawienia tej sytuacji

    Jak na razie, to chyba były tylko postulaty klientów (zgłaszane już
    wkrótce po powstaniu mBanku), a znając mBank, to jeszcze długo będzie
    można czekać na to poprawienie sytuacji :)

    > Jesli
    > chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
    > chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że
    > chętnie dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg,
    > tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
    > opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).

    Zwróć uwagę, że czymś całkiem innym są tzw. informacje marketingowe
    (popularnie zwane spamem), a czym innym zawiadomienie klienta o zmianie
    warunków umowy!
    Jeśli mBank o wprowadzeniu opłat za karty do eMAX-a faktycznie
    powiadomił tylko tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji
    reklamowych, to popełnił poważny błąd i sądzę, że gdyby sprawa trafiła
    np. do sądu lub arbitrażu, to mBank stałby na przegranej pozycji.
    Z góry zastrzegam, że mBank jest moim ulubionym bankiem i nie mam
    zamiaru z niego rezygnować, ale moją niechęć wzbudza opór z jakim mBank
    wprowadza zmiany jak najsłuszniej postulowane przez klientów.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1