  • 11. Data: 2003-05-15 19:03:58
    Temat: Re: Spiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > Po panice poznałeś?

    hehehe wymienie:
    1) sami sie przyznali
    2) musialem przychodzic dwa razy
    3) musialem zostawic in blanco bo mi sie nie chcialo trzeci raz
    przychodzic - a trzeba bylo bo nie wiedzieli czy lokata to ma byc na
    rok, czy miesieczna odnawialna
    4) pokazywalem im palacem w instrukcji obslugi co maja zrobic
    5) nie mieli pierwszego dnia formularzy
    6) Tak jak mowisz - panika w oczach ;) + tlumaczenie o co mi wlasciwie
    chodzi
    7) oczekiwanie na swoja kolejke 1,5 godziny (rozumiem umowione osoby,
    ale goscia z zona, co przyszedl podpisac linie kredytowa przepuscili -
    to nie wiem dlaczwgo + wkurzajace jest to, ze i tak w koncuy
    wyladowalem przy kasie - mogoem nie czekac...)
    8) ogolnym - to ja sie zapytam, ale teraz to juz nikt tam nie pracuje
    ;)

    No zobaczymy.

  • 12. Data: 2003-05-15 19:07:47
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Micha> hehehe wymienie:

    [...]

    Micha> ;)

    Micha> No zobaczymy.

    Naprawdę musisz ich lubić ;-). Co gorsza - jak by się opierać tylko na tym
    co napisałeś, to za bardzo nie ma za co ;-}

    Ja też miałem "królewskie" przeżycia, panika, przerażenie i ogólnie
    spojrzenie 'no niech już sobie pójdzie' (fakt, bez krawata byłem).

    No i mój ukochany punkt programu - __zaginął__ w tamej okolicy mój wniosek o
    KK. ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2003-05-15 19:51:33
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A od niedawna - pierwszy chyba nawet bylem na Krolewskiej :)

    Zadzwonilem na MLinie... pierwsza osoba: nie ma takiej mozliwosci
    - blebleble, czy jest pani pewna... blebleble... tak :-)
    Jakos mi sie mila z nia nie rozmawialo.

    No to mysle sobie - zadzwonie drugi raz :-) Tym razem facet
    - odpowiedz krotka i rzeczowa - lokata min. 110% wartosci
    limitu. No to sie moze przejede jutro do Wojtka upewnic co
    i jak?

    Czy ktos moze ma jeszcze ten znizkowy kupon na KK w Multi :-)?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2003-05-15 19:59:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:

    > Taa? A od kiedy niby mozna?

    Od paru dni. Lokata na min. 1 rok, limit na kwotę maks. 90% lokaty. Na VG min.
    11kzl, na VP min. 50kzl. Jak ktoś nie ma konta, to można założyć bezpłatne
    depozytowe.
    Ps. w Poznaniu są już przeszkoleni ;-)

  • 15. Data: 2003-05-15 20:01:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:

    > No to sie moze przejede jutro do Wojtka upewnic co
    > i jak?

    Oj, to się pośpiesz ;-))

  • 16. Data: 2003-05-15 20:05:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Oj, to się pośpiesz ;-))

    A czemu mam sie az tak spieszyc :-))
    Poza tym potrzebuje jeszcze ten kupon znizkowy! :-)

    Duzo bardziej podoba mi sie VC z darmowym ubezpieczniem
    i regulowanym limitem za 35zl niz nieubezpieczona electronke
    z 500zl limitem w mBanku za 28zl. %

    Tylko roczna lokata... oni maja takie brzydkie procenty
    i brak stalej stopy na 12-mies. :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 17. Data: 2003-05-15 20:30:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:

    > A czemu mam sie az tak spieszyc :-))

    <nie powiem>
    ;-)))

    > Tylko roczna lokata... oni maja takie brzydkie procenty
    > i brak stalej stopy na 12-mies. :-)

    Lokaty walutowe mają stałe na 12 m-cy ;)

  • 18. Data: 2003-05-15 20:45:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > Naprawdę musisz ich lubić ;-). Co gorsza - jak by się opierać tylko
    > na tym co napisałeś, to za bardzo nie ma za co ;-}

    Ale na wypkla karte mogbym miec szanse dopiero za 5 miesiecy w
    Millennium, wiec...
    Plaska karta w mBanku od biedy moglaby byc - ale jak mam mozliwosc pod
    lokate zwykla kredytowke...
    No coz - mam tylko nadzuieje, ze za 2-3 lata nie bede mial takich
    problemow ;)

  • 19. Data: 2003-05-15 20:47:50
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ja moglbym dostac i to w sumie bez problemow (papier z jednego
    > dziekanatu z ocenami, papier z drugiego z potwierdzeniem studiow), ale
    > jak przeczytalem o tej promocji, to.... zadzwonilem, dopytalem sie ile
    > w koncu bedzie to oprocentowanie (chyba z 5 razy cisnalem zeby w koncu
    > przyznala, ze 22% po roku) i... zrezygnowalem z ubiegania sie o karte.
    > Jak to miala byc jakas super oferta, to ja dziekuje - czym sie to
    > rozni od PKO BP? Phi....
    > Tez mi super oferta...

    i powiedziala nieprawdę, po co ją cisnąłeś?
    ;)
    dla stałych klientów jest o3-5 pp niżej niż te 22 %

  • 20. Data: 2003-05-15 21:03:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał:

    > i powiedziala nieprawdę, po co ją cisnąłeś?
    > ;)
    > dla stałych klientów jest o3-5 pp niżej niż te 22 %

    Tu jest napisane, że dla stałych klientów jest normalnie 19% dla wszystkich
    kart, więc nie 3-5% niżej tylko o 3% niżej ;P
    http://mbank.netpr.pl/notatka_3712.html