  • 21. Data: 2003-05-15 21:18:34
    Temat: Re: Spiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku.
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Ale na wypkla karte mogbym miec szanse dopiero za 5 miesiecy w
    > Millennium, wiec...
    > Plaska karta w mBanku od biedy moglaby byc - ale jak mam mozliwosc pod
    > lokate zwykla kredytowke...
    > No coz - mam tylko nadzuieje, ze za 2-3 lata nie bede mial takich
    > problemow ;)

    Dwie sprawy:

    (1) To co piszecie o Multi, sprawia wrazenie, ze bardziej zenujacego banku
    ze swieca szukac.

    (2) Wypukla kredytowka jest po 3 miesiacach utrzymania lokaty w Millenium, a
    nie po 5 jak napisales.

    MAd Hat
    ter

  • 22. Data: 2003-05-15 21:43:54
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > <nie powiem>
    > ;-)))

    Potencjalnych hipotez nie ma az tak wielu :-)

    > Lokaty walutowe mają stałe na 12 m-cy ;)

    I limit wtedy w CHF ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 23. Data: 2003-05-16 08:17:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:
    > (2) Wypukla kredytowka jest po 3 miesiacach utrzymania lokaty w
    > Millenium, a nie po 5 jak napisales.

    A nie trzeba czekac najpierw pol roku z posiadaniem konta? No i 3
    miesiace po trzymaniu lokaty - to niech spadaja ;)

    P.S. Zenujacych historii z bankami to ja mam na peczki ;) I (niestety)
    Multi sie w nich ni wybija. NA plus ma to, ze duzo rzeczy mozna
    zalatwic przez infolinie - a tam jak jedna jest niekumata panna to sie
    dzwoni zaraz do druiej i po problemie :)