  • Data: 2003-05-06 21:06:26
    Temat: Spłata kredytu w EURO - czy możliwa - POMOCY ???
    Od: "Tomek" <tomek(no_spam)@poczta.polhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pilnie proszę o pomoc

    Mam zamiar złożyć wniosek o kredyt mieszkaniowy.
    Moje najważniejsze pytanie brzmi:
    - czy istnieje możliwość spłaty (kredytu zaciągnietego w EURO) w czystej
    walucie Euro - a nie w złotówkach, które na Euro będą przeliczane.

    Wyjątkowo interesuje mnie ta sprawa ponieważ prowadząc działalność
    gospodarczą otrzymuję zagraniczne przelewy w Euro i chciałbym wykorzystać
    to.

    Nieoficjalnie informowano mnie że jest to nie możliwe gdyż za kredyt
    pobierany w Euro muszę płacić w złotówkach.

    Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i wie jak to rozwiązać.
    Może ktoś zna bank który pozwoli mi na spłatę kredytu (w Euro) bezpośrednio
    z mojego konta walutowego (ROR).

    Bardzo proszę o wszelkie rady i opinie.
    Dziękuję
    Tomek