  • 1. Data: 2009-02-15 12:18:18
    Temat: Spokojne zyski na eur/usd
    Od: "PC-Trader" <p...@p...onet.pl>

    na dzień dzisiejszy statystyka mojej pracy jest następująca:

    117,45% zysku w okresie od 30.01.2009 do 13.02.2009 (11 dni roboczych)

    90 zamkniętych pozycji

    81 zamkniętych pozycji zyskownie
    9 zamkniętych pozycji ze stratą

    90-cio % skuteczność !!!

    Zainteresowanym osobom wyślę aktualną historię zleceń.

    pozdrawiam - PC-Trader

    p...@p...onet.pl
    skype: pc-trader

  • 2. Data: 2009-02-15 16:44:25
    Temat: Re: Spokojne zyski na eur/usd
    Od: "PC-Trader" <p...@p...onet.pl>

    zapraszam na bloga: http://pc-trader.blogspot.com/

    PC-Trader

  • 3. Data: 2009-02-16 09:32:20
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > zapraszam na bloga: http://pc-trader.blogspot.com/

    Gdybys chociaz cokolwiek napisal na tym blogu np. choc pare zdan na temat
    swojej metody gry to by mialo sens.
    A tak to mi po prostu wyglada to na prymitywna reklame albo wrecz probe
    naciagniecia innych:
    "Osoby zainteresowane współpracą w celu poprawy wyników w grze na swoim
    rachunku inwestycyjnym proszę o kontakt."
    Wcale bym sie nie zdziwil, gdybys za ta "wspolprace" zyczyl sobie okreslona
    kwote.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2009-02-16 09:54:44
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    DJ wrote:
    > Wcale bym sie nie zdziwil, gdybys za ta "wspolprace" zyczyl sobie okreslona
    > kwote.

    Ee.. w takim tempie gosc po roku z 1000 pln dobije do ok. 600 mld pln,
    wiec niepotrzebne mu zewnetrzne finansowanie ;)

    MaciejZ

  • 5. Data: 2009-02-16 10:07:50
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ee.. w takim tempie gosc po roku z 1000 pln dobije do ok. 600 mld pln,
    > wiec niepotrzebne mu zewnetrzne finansowanie ;)

    Zadziwiajace jest to, ze ci co niby zarabiaja po 100% w miesiac albo i
    tydzien jakos bardzo sa zainteresowani odsprzedaza sygnalow albo swoich
    super systemow.
    Najpierw gosc sie chwali jakie to ma super wyniki, a potem probuje wcisnac
    kit naiwniakom i zarobic na tym kase. Bardzo czesto podpieraja sie super
    wynikami tyle tylko, ze za podejrzanie krotki okres. Zwykle korzystaja z
    jakichs "super systemow" ogolnie dostepnych w sieci (zwykle opartych na
    martingale), ktore pozwalaja zarobic setki procent w miesiac, a potem
    czyszcza depozyt w jeden dzien.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2009-02-16 10:16:04
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakichs "super systemow" ogolnie dostepnych w sieci (zwykle opartych na
    > martingale), ktore pozwalaja zarobic setki procent w miesiac, a potem

    I jeszcze przykladowy link, zeby nie byc goloslownym:
    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=6661
    Moze to byc pouczajaca lektura dla tych, ktorzy sa zbyt latwowierni/naiwni.

    Pozdrowienia

    Darek

  • 7. Data: 2009-02-16 10:59:30
    Od: Wojtek <u...@o...pl>

    Dnia 16-02-2009 o 11:16:04 DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=6661
    > Moze to byc pouczajaca lektura dla tych, ktorzy sa zbyt

    Bingo. Prawdopodobnie to ten sam koleś - znowu szuka kupców frajerów na
    swojego 'Graala'. To nie są żadne super wyniki - z samej linii balance
    absolutnie nic nie wynika - nie widać jakie DD% było po drodze, a było
    duże bo facet nie słyszał o SL.

  • 8. Data: 2009-02-16 17:34:32
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 15 Feb 2009 17:44:25 +0100, "PC-Trader"

    >zapraszam na bloga: http://pc-trader.blogspot.com/

    Fascynująca lektura, od pierwszego do ostatniego wpisu.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com