  • 1. Data: 2009-02-15 11:45:27
    Temat: Ukraina horror....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Ukraina na skraju bankructwa.
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16791893,ukraina
    -na-skraju-bankructwa.html

    "[...] Sytuacja gospodarcza na Ukrainie jest dramatyczna. Banki nie
    wypłacają już depozytów, a w sześciu z nich działa zarząd komisaryczny.
    Minister finansów złożył rezygnację.

    Nadzór bankowy nie chce ogłaszać bankructw tych banków, które borykają się z
    problemami. Jednymi z powodów są niewielkie rezerwy ukraińskiego funduszu
    stabilizacyjnego, które sięgają zaledwie 3 mld hrywien (ponad 400 mln dol.).

    Klienci zostali całkowicie odcięciu od swoich pieniędzy. Nie można bowiem
    przeprowadzać żadnych operacji, kiedy w instytucji działa zarząd
    komisaryczny. "- Nie wiedziałam, że będzie tak źle. Przyszłam do
    UkrPromBanku (jedna z czołowych instytucji finansowych), by zlikwidować
    lokatę w euro. Kasjerka powiedziała, że to niemożliwe. Radziła przynieść
    zaświadczenie, że jestem chora albo bezrobotna. Wtedy - jej zdaniem -
    miałabym większe szanse na otrzymanie pieniędzy. Przekonywałam, że mam
    małego wnuka, a moja córka nie pracuje. Nie pomogło - mówi "Rz" Tamiła,
    nauczycielka w kijowskiej podstawówce." - czytamy w "Rzeczpospolitej.
    [...]".

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-15 19:23:29
    Temat: Re: Ukraina horror....
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > małego wnuka, a moja córka nie pracuje. Nie pomogło - mówi "Rz" Tamiła,
    > nauczycielka w kijowskiej podstawówce." - czytamy w "Rzeczpospolitej.

    No i co?Myślisz że nie czytamy gazet?
    Może mamy na ten temat podyskutować?
    Chcesz powiedzieć że my zaraz też zbankrutujemy?
    Albo że cały świat zbankrutuje?

    pozdrawiam stary

  • 3. Data: 2009-02-15 19:46:44
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    > No i co?Myślisz że nie czytamy gazet?
    > Może mamy na ten temat podyskutować?

    Czytamy, ale nie wszystkie. Myślałem, że po to jest to forum, żeby podzielić
    się z innymi swoją wiedzą. Czy nie po to przychodzisz, żeby dowiedzieć się
    czegoś nowego?

    > Chcesz powiedzieć że my zaraz też zbankrutujemy?
    > Albo że cały świat zbankrutuje?

    Chcesz powiedzieć, że nie zbankrutujemy?

  • 4. Data: 2009-02-15 20:21:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Czytamy, ale nie wszystkie. Myślałem, że po to jest to forum, żeby
    > podzielić się z innymi swoją wiedzą. Czy nie po to przychodzisz, żeby
    > dowiedzieć się czegoś nowego?

    > Chcesz powiedzieć, że nie zbankrutujemy?

    Nie bądź głupi. Kup świeczki i konserwy i zacznij spać w piwnicy. Ja się nie
    dałem nabrać na gadanie, że będzie dobrze. Śpię w piwnicy od miesiąca,
    nigdzie nie wychodzę i jem tuszonke. Kupiłem za wszystkie pieniądze jakie
    miałem. Mam tego w komórce obok 739 456 kg. Żywcem mnie nie wezmą.

  • 5. Data: 2009-02-16 06:10:13
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Ukraina na skraju bankructwa.
    > http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16791893,ukraina
    -na-skraju-bankructwa.html

    Dawniej takie alarmistyczne artykuly naszej prasy dotyczyly Rosji bo Polska
    promowala Ukraine do NATO i UE. Stad propozycja wspolnej organizacji EURO
    2012. PiS zerwal z ta zasada. Artykul "Rz" stanowi doskonala podstawe do
    rozwazan dzisiejszej prasy na temat organizacji EURO 2012. Podobno UEFA ma
    trzy warianty awaryjne:

    1. Cala impreza w Polsce
    2. Mecze, ktore maja byc na Ukrainie, przeniesione zostana do Niemiec.
    3. Cala impreza w Wielkiej Brytanii

    Ostateczna decyzja ma byc w maju.

    Leszek

  • 6. Data: 2009-02-16 06:51:18
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > 3. Cala impreza w Wielkiej Brytanii

    i to jest najlepsza opcja...od początku mówiłem że Euro2012 się w Polsce nie
    odbędzie

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2009-02-16 07:54:00
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    totus pisze:

> [...]
    > nigdzie nie wychodzę i jem tuszonke. Kupiłem za wszystkie pieniądze jakie
    > miałem. Mam tego w komórce obok 739 456 kg. Żywcem mnie nie wezmą.

    ale kalacha na stanie nie masz - wiec kiepsko widze obrone Twojej
    'twierdzy' ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2009-02-16 08:20:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No i co?Myślisz że nie czytamy gazet?
    > Może mamy na ten temat podyskutować?
    > Chcesz powiedzieć że my zaraz też zbankrutujemy?
    > Albo że cały świat zbankrutuje?

    Nie no, tak się zastanawiałem czemu Donek z Kaczkami i Kwaśniewskim nie
    wspomoże Ukrainy naszym "narodowym skarbem" w dziedzinie rozwiązywania
    kryzysów ekonomicznych - Balcerowiczem, skoro u nich tak źle ?

    Endriu

  • 9. Data: 2009-02-16 08:49:48
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > 1. Cala impreza w Polsce
    > 2. Mecze, ktore maja byc na Ukrainie, przeniesione zostana do Niemiec.
    > 3. Cala impreza w Wielkiej Brytanii
    >
    > Ostateczna decyzja ma byc w maju.

    a niech żesz to biorą w pizdu i skończy się wreszcie ten głupi festiwal

    20 gości ugania się za skórzanym workiem po boisku,
    ja rozumiem że w wolnym czasie człowiek może mieć różne dziwne hobby,
    ale oni to robią zawodowo i jeszcze kibicują im tłumy

    a najważniejsze, już pomijając powyższy brak sensu, tego typu imprezy
    praktycznie nie mają się szans zwrócić , żeby choćby wyjść na zero,
    zarabiają na tym organizatorzy czyli Fifa czy Uefa, ale państwa dokładają do
    bizensu

    pocieszeniem ma byc "marketing" ale konia z rzędem temu kto to umie
    udowodnić
    czy znacie kogokolwiek kto np odwiedził Portugalię tylko i wyłącznie dlatego
    że pare lat temu były tam mistrzostwa ?
    czy znacie kogoś kto pojechał do Szwajcarii tylko i wyłącznie dlatego że
    były tam mistrzostwa ?
    kto z Was lub waszych znajomych był w Kanadzie , bo przecież była tam
    olimpiada ?
    kto z Was kupił chińskie trampki bo przecież robili olimpiadę ?

    to są bzdury i naciąganie naiwnych, impreza potrwa 2 tygodnie i wtedy będzie
    duży najazd ludzi (albo i nie będzie, jak kryzys sie rozwinie)

    jednak nikt normalny nie otwiera restauracji, nie buduje hotelu tylko po to
    żeby przez 2 tygodnie mieć pełno klientów

  • 10. Data: 2009-02-16 08:55:17
    Od: x <l...@p...fm>

    > Nie no, tak się zastanawiałem czemu Donek z Kaczkami i Kwaśniewskim nie
    > wspomoże Ukrainy naszym "narodowym skarbem" w dziedzinie rozwiązywania
    > kryzysów ekonomicznych - Balcerowiczem, skoro u nich tak źle ?

    hihihi...i wieloma innymi wybitnymi ekonomistami.
    A tak naprawde wyglada, ze zaden z nich nie wie co sie dzieje i jakie
    beda skutki tego dziania.
    Gorzej bo i ja nie wiem.