    From: slev <a...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Sposób na długi
    Date: Fri, 02 May 2008 10:30:42 +0200

    Witam,

    Pytanie moje dotyczy najprostszego sposobu spłaty długów. Mój obecny
    dług wobec kilku banków wynosi ok 40 tys. Jestem w stanie spłacać
    miesięcznie ok 3 tys PLN, niestety nie kwalifikuję się do żadnego
    kredytu konsolidacyjnego, bo większość płatności jest przeterminowana.

    mogę zacząć zamykać długi od najmniejszego, ale pomyślałem, że może
    istnieje jakiś inny sposób (odkładanie na lokatę i spłacenie wszystkiego
    na raz, za jakiś rok + zarobione odsetki)?