  • 1. Data: 2013-04-16 12:22:25
    Temat: Sprytny bill - dziwny mail
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    Witam,

    Dziś przychodzi mail ze sprytnego, który dotyczy opłaty rachunku za kablówkę
    sprzed tygoodnia.
    A teraz najlepsze:

    Kwota rachunku: 123,95 zł
    Prowizja: 97,00 zł
    Suma płatności: 220,95 zł

    Dostał ktoś jeszcze takie bzdury?
    Dodam, że transakcja jest rozliczona 11.04 na kwotę 123,95 :)

    Krzysztof Zieliński

  • 2. Data: 2013-04-16 13:17:37
    Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-16 12:22, Krzysiek Z. pisze:
    > Witam,
    >
    > Dzi? przychodzi mail ze sprytnego, kt?ry dotyczy op?aty rachunku za kabl?wk?
    > sprzed tygoodnia.
    > A teraz najlepsze:
    >
    > Kwota rachunku: 123,95 z?
    > Prowizja: 97,00 z?
    > Suma p?atno?ci: 220,95 z?
    >
    > Dosta? kto? jeszcze takie bzdury?
    > Dodam, ?e transakcja jest rozliczona 11.04 na kwot? 123,95 :)

    też dostałem dziwnego maila

    "Potwierdzenie
    Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję, przesyłamy
    poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila, wszystkie
    rachunki zostały opłacone prawidłowo.

    Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    odbiorcy.
    Dane rachunku ..."

    tylko o dziwo w poprzednim mailu prowizja była prawidłowo naliczona,
    kwotowo to te 2 potwierdzenia są takie same, więc pewnie coś im się
    system wykrzaczył

    z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    spodziewać dziwnych maili

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-04-16 17:30:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
    > Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    > odbiorcy.

    > z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    > spodziewać dziwnych maili

    Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.

    Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
    na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.

    Pierwszy mail to:

    "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
    realizacji.
    Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."

    a drugi:

  • 4. Data: 2013-04-16 18:54:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" kkjqpv$30i$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > a drugi:

    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto

    Płatność to czynność -- raczej nie została nikomu przekazana.
    Natomiast szmal mógł być przekazany. Forsa, szmal, pieniądze,
    środki, zewnętrza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-04-17 13:15:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-16 17:30, neoniusz pisze:

    > Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.

    masz na myśli tą cześć cytatu??
    "Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> [...]

    > a drugi:
    >
    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na

    masz rację, ten zapis się zmienił, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to
    uwagi, bo skupiłem się na szukaniu tego błędu w naliczonej prowizji ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2013-04-17 22:32:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.04.2013 13:15, lolekanabolek pisze:

> [...]
    > przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
    > wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."

    Nie, chodzilo mi o te czesc:

    "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
    konto odbiorcy."

    i juz drugi raz na nia wskazuje :) Specjalnie w poprzedniej wiadomosci
    ja zostawilem jako twoj cytat z maila ;)

    Teraz po kazdej transakcji beda 2 maile - jeden z potwierdzeniem
    przyjecia a drugi z potwierdzeniem przelania kasy. Taka nowa funkcja.
    Bedzie mozna tez w PDF takie potwierdzenie pobrac.