eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny bill - dziwny mailRe: Sprytny bill - dziwny mail
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 17 Apr 2013 13:15:10 +0200
    From: lolekanabolek <l...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    References: <516d265d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <516d3352$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjqpv$30i$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kkjqpv$30i$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130417-0, 2013-04-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <516e843f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.50.0.242
    X-Trace: 1366197311 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 95.50.0.242:3598
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590195
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-16 17:30, neoniusz pisze:
    > W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
    >> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    >> odbiorcy.
    >
    >> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    >> spodziewać dziwnych maili
    >>
    >
    > Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.

    masz na myśli tą cześć cytatu??
    "Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
    wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."

    >
    > Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
    > na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.
    >
    > Pierwszy mail to:
    >
    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
    > realizacji.
    > Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."
    >
    > a drugi:
    >
    > "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
    > konto odbiorcy."
    >

    masz rację, ten zapis się zmienił, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to
    uwagi, bo skupiłem się na szukaniu tego błędu w naliczonej prowizji ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1