eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny bill - dziwny mailRe: Sprytny bill - dziwny mail
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.p
    roxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Date: Tue, 16 Apr 2013 13:17:37 +0200
    From: lolekanabolek <l...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    References: <516d265d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <516d265d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130415-1, 2013-04-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <516d3352$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.50.0.242
    X-Trace: 1366111060 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 95.50.0.242:1683
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590148
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-16 12:22, Krzysiek Z. pisze:
    > Witam,
    >
    > Dzi? przychodzi mail ze sprytnego, kt?ry dotyczy op?aty rachunku za kabl?wk?
    > sprzed tygoodnia.
    > A teraz najlepsze:
    >
    > Kwota rachunku: 123,95 z?
    > Prowizja: 97,00 z?
    > Suma p?atno?ci: 220,95 z?
    >
    > Dosta? kto? jeszcze takie bzdury?
    > Dodam, ?e transakcja jest rozliczona 11.04 na kwot? 123,95 :)
    >
    też dostałem dziwnego maila

    "Potwierdzenie
    Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję, przesyłamy
    poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila, wszystkie
    rachunki zostały opłacone prawidłowo.

    Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    odbiorcy.
    Dane rachunku ..."


    tylko o dziwo w poprzednim mailu prowizja była prawidłowo naliczona,
    kwotowo to te 2 potwierdzenia są takie same, więc pewnie coś im się
    system wykrzaczył

    z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    spodziewać dziwnych maili

    --
    pozdrawiam
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1