  • 11. Data: 2013-07-08 02:11:21
    Temat: Re: SprytnyBill nowa promocja
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-07-07 15:20, neoniusz pisze:

    > O, czyli jednak zaczynaja wprowadzac sugestie w zycie ;)

    Tak z ciekawosci ... dostal juz ktos cofke od bila ?
    placilem r-ki 23.06 - poki co cisza
    przy ostatniej promocji w ~10 dni sie wyrabiali
    - wiem ze do 21 dni regulaminowo,

  • 12. Data: 2013-07-08 08:02:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-07-08 02:11, Waldek pisze:

    > Tak z ciekawosci ... dostal juz ktos cofke od bila ?
    > placilem r-ki 23.06 - poki co cisza
    > przy ostatniej promocji w ~10 dni sie wyrabiali
    > - wiem ze do 21 dni regulaminowo,

    ja 17.06 i też nadal cisza ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2013-07-08 13:05:48
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >O, czyli jednak zaczynaja wprowadzac sugestie w zycie ;)

    O 10:28 dostałem maila i płatność poszła. Czekamy na zwrot!

    I jeszcze trochę żółci. Opcja "skanuj rachunek", 3 pozycje wypełnione, a 10
    obowiązkowych do wypełnienia ręcznie. Też mi udogodnienie, jak przy
    samodzielnym tworzeniu odbiorcy płatnika mam z automatu i mniej do
    wypełniania.

  • 14. Data: 2013-07-12 10:06:37
    Od: Dezeusz <l...@g...pl>

    W dniu 2013-07-08 08:02, lolekanabolek pisze:

    > ja 17.06 i też nadal cisza ;-((

    Cisza dotyczy też kontaktu mailowego (w istotnej bądź co bądź sprawie -
    odblokowania konta), zero odpowiedzi od paru tygodni.

    Profesjonalizm pełną gębą, jak ja się cieszę, że nic ostatnio nie
    płaciłem i nie muszę się zastanawiać, czy jeszcze istnieją i czy
    przelewy poszły od odbiorców :)

    pozdr
    DeZeusz

  • 15. Data: 2013-08-02 08:24:46
    Temat: Re: SprytnyBill nowa promocja- PREMIA!
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >"mx" wrote in message news:51c0aa00$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...

    >Że można płacić mniej niż na rachunku to napisali, a co jak więcej? Szkoda
    >brać parę złotych jak całą dychę można by.

    Mam od wczoraj na koncie, całe PLN 30. Rachunki nieco niższe były, płaciłem
    po 100.

  • 16. Data: 2013-08-02 13:34:42
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości

    > Mam od wczoraj na koncie, całe PLN 30. Rachunki nieco niższe były, płaciłem po
    > 100.
    U mnie tez zagoscio wczoraj 20 zeta premii