  • 1. Data: 2013-06-17 09:36:24
    Temat: Sync - nowe zasady zwrotu 5%
    Od: "Seris" <W...@w...pl>

    Jakie sa nowe zasady cashbak w Synku?
    Do końca maja zwaracali za wszystko 5% a teraz?
    Tylko za zakupy spożywcze?

  • 2. Data: 2013-06-17 10:25:54
    Temat: Re: Sync - nowe zasady zwrotu 5%
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 09:36:24 +0200, Seris napisał(a):

    > Jakie sa nowe zasady cashbak w Synku?
    > Do końca maja zwaracali za wszystko 5% a teraz?
    > Tylko za zakupy spożywcze?

    Zwracają od tego samego, co dotąd, tylko limity są bardzo mocno ścięte, i
    musi wpływać "wynagrodzenie".

    AK

  • 3. Data: 2013-06-17 15:41:16
    Od: "Seris" <W...@w...pl>

    > Zwracają od tego samego, co dotąd, tylko limity są bardzo mocno ścięte, i
    > musi wpływać "wynagrodzenie".

    jakie to limity?

  • 4. Data: 2013-06-17 15:50:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 15:41:16 +0200, Seris napisał(a):

    > jakie to limity?

    200 zł rocznie, nie więcej niż 50 jednego miesiąca.

    AK

  • 5. Data: 2013-06-17 20:58:31
    Od: "Seris" <W...@w...pl>

    > 200 zł rocznie, nie więcej niż 50 jednego miesiąca.

    czyli za 4 mies. likwidacja bo to nie ma sensu?

  • 6. Data: 2013-06-18 18:58:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 20:58:31 +0200, Seris napisał(a):

    > czyli za 4 mies. likwidacja bo to nie ma sensu?

    Według mnie, to już chyba nie ma sensu, no ale jak tam komu pasuje.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-06-19 08:57:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 16:58:06 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Według mnie, to już chyba nie ma sensu, no ale jak tam komu pasuje.

    Dobre i te dwie stówy rocznie od konta, jeśli nakład pracy minimalny. Ale
    po czterech miesiącach faktycznie, konta do ubicia - może przy kolejnym
    otwarciu jakieś bonusy będą.

    AK

  • 8. Data: 2013-06-20 17:54:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 08:57:19 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Dobre i te dwie stówy rocznie od konta, jeśli nakład pracy minimalny.
    > Ale po czterech miesiącach faktycznie, konta do ubicia - może przy
    > kolejnym otwarciu jakieś bonusy będą.

    No wiadomo, że to kwestia indywidualna. W każdym bądź razie ja już
    ubiłem, bo jak przyjdzie niefart i trzeba będzie reklamację złożyć, to te
    dwie stówy to marne pocieszenie he he ;)

    BTW niby zamknąłem synka - miał ktoś zadzwonić i potwierdzić no i na
    razie tak sobie czekam hmmm ciekawe ile?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-06-21 07:59:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 15:54:29 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > BTW niby zamknąłem synka - miał ktoś zadzwonić i potwierdzić no i na
    > razie tak sobie czekam hmmm ciekawe ile?

    Standardowo, 60 dni roboczych plus VAT. :) Po czym i tak nikt nie zadzwoni,
    i sam będziesz musiał ćwierkać.

    AK

  • 10. Data: 2013-06-22 14:08:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 07:59:33 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Standardowo, 60 dni roboczych plus VAT. :) Po czym i tak nikt nie
    > zadzwoni,
    > i sam będziesz musiał ćwierkać.

    Niestety, o zgrozo, to jest najbardziej realny scenariusz :/

    --
    xbartx