  • Data: 2009-05-09 07:43:18
    Temat: Stary token banku PeKaO S.A. - co z nim zrobic?
    Od: "Iza" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć. Kiedyś dawno, dawno temu miałam konto www w banku PeKaO S.A. Zamknęłam
    je w 2001 roku czyli praktycznie 8 lat temu. Wyjeżdżałam wtedy zagranicę,
    było zamieszanie i zapomniałam oddać do banku tokena - takie szarego
    urządzenia, które generowało kody używane wtedy do operacji przez internet.
    Po powrocie do Polski byłam w PeKaO i chciałam jeszcze raz otworzyć to stare
    konto ale banku powiedzieli mi, że dokumentacja mojego konta została już
    zniszczona. I został mi ten token. Co z nim zrobić - bank się o niego nie
    upomina? Czy ma jakąś wartość poza kolekcjonerską? Zastanawiam się nad
    sprzedażą, może ktoś jest chętny?