  • 21. Data: 2009-04-30 15:43:20
    Temat: Re: Stocznie polskie...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Generalnie żal, ale nie pierwszy to przykład, że brak kapitału i dobrego
    > zarządzania rozwalić może wszystko w drobny mak nawet przy wielkich
    > chęciach i potencjale.

    Pytanie tylko czy to aby na pewno jest tyko "brak kapitału i dobrego
    zarządzania" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2009-04-30 15:46:01
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ale to wcale nie jest problem tylko ministrów, bo niestety mnóstwo
    > krasnoludków wokół stoczni zrobiło sobie z niej żywiciela i pasożytują na
    > społeczeństwie dwie dekady i nikt nie jest w stanie nad tym zapanować. I
    > przyszedł już czas, że trzeba to wszystko rozpierdolić bo będą nas doić
    > jeszcze 50 lat.

    Po co razwalać, wystarczyło sprzedać na licytacji....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-04-30 16:13:49
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Eunuchy tylko kamuflują
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=761

    Tak, Endriu.
    Co sie nie udało komunie i Rakowskiemu na jej koniec, to się udało popisowi.
    No tak własnie jest.

    BTW chyba MR własnie wtedy ocalił stocznię, imo wiedział co robi.

    A III i IV RP nie umieją stawiać pomników, wiec tylko zostaną co poniektóre
    zdeptane.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-04-30 17:33:35
    Temat: Oj droge dziatki-co wy wiecie o stoczniach polskich...
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    A taki Michalkiewicz to osmieszyl sie na potege

    i jeszcze swoje/swoje partie

    Mimo wszystko

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

  • 25. Data: 2009-04-30 19:36:20
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał

    > Pytanie tylko czy to aby na pewno jest tyko "brak kapitału i dobrego
    > zarządzania" ?.

    Pewnie znalazłoby się jeszcze parę "kwiatków", ale głównie chodzi właśnie o
    to. Jak wspomniałem - mam trochę do czynienia z przemysłem stoczniowym i te
    "firmy", w takiej formie nie mają już racji bytu. Wszelkie próby
    naprawiania tego chaosu przypominają żywo próby naprawiania gospodarki
    PRL'u. Zawsze kończą się fiaskiem. Żeby to mogło działać naprawdę, trzeba
    to zburzyć do zera (w sensie niedosłownym oczywiście), wyrzucić wszystkie
    skostniałe struktury, oczyścić, odkazić i sprzedać za dobrą cenę ludziom,
    którzy znają się na prowadzeniu biznesu. Tylko oczywiście zaraz odezwą się
    związkowcy i inni krzykacze, że to skandal i "wogle".

  • 26. Data: 2009-04-30 20:19:49
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

> [...]

    > przynajmniej - nie wolno go popierać. Wprawdzie dzisiaj, gwoli skaptowania
    > naszego poparcia w konkursie o 54 synekury, wielu polityków, a nawet
    partii,
    > będzie nas zapewniało o swojej niechęci do traktatu lizbońskiego, ale nie
    > powinniśmy zapominać, że wielu z nich 1 kwietnia 2008 roku głosowało za
    > ustawą upoważniającą prezydenta do ratyfikacji tego traktatu. Takim
    filutom
    > ufać nie należy, a nawet - nie wypada, bo każdemu może się przydarzyć, że
    > raz padnie ofiarą oszusta. Ale jeśli oszust na tym samym patencie

    a co ty myślałeś urzędasy i cała władza musi zachodowi włązić w dupę bo my
    jesteśmy tak zadłużeni że nigdy tego długu nie spłącimy
    dostaliśmy z unii 16mld a w tym samym czasie 87mld doszło nam długu zobacz
    sobie na stronie NBP
    za rok może dwa tusk tak jak na węgrzech przyzna się że oszukiwał polska to
    dugie węgry

  • 27. Data: 2009-04-30 22:25:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Endriu pisze:

    > świetle tych informacji pogłoski o jej złym standingu finansowym możemy

    O złym CZYM?? Aaaarh! Za takie kaleczenie języka.. ba! języków! To na
    galery należałoby zsyłać ;->

  • 28. Data: 2009-05-01 01:20:59
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > noż sie w kieszeni otwiera. próbują z nas zrobić niewolników, bez
    > kapitału, fabryk, bez przemysłu.
    > Kupia sektor energetyczny, każą płacić za CO ( i oddamy naszą "nadwyżke
    > UE").
    > A kretyni na szczytach dają sie robić, albo mają to gdzieś.

    Maja to gdzieś, bo po skończonej kadencji dostaną okragłe sumki na konta w
    Szwajcarii, które im wystarczą do końca życia.

    Jest pewne, że za wymianę złotego na euro po kursie 5:1 którą szykują nam
    POmyjaki - i zrobieniu w ten sposób z milionów Polaków dziadów - kondonek
    ze swoim pucybutem, Rostowskim, zaklepali sobie przy zielonym stoliku w
    Dawos okragłą sumkę która ich ustawia do końca życia.

  • 29. Data: 2009-05-01 04:09:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl>

    Powinieneś był napisać zamiast:
    "Budowanie statków
    > ze stratą dla kontrahenta zagranicznego to transferowania dochodu "

    Budowanie statków ze stratą - dla kontrahenta zagranicznego to
    transferowanie NASZEGO dochodu
    Budowanie statków ze stratą, to dla kontrahenta zagranicznego transferowanie
    NASZEGO dochodu
    itp.

    Bo kontrahent zagraniczny nie topił.
    A tak Cię można zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-05-01 07:29:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Maja to gdzieś, bo po skończonej kadencji dostaną okragłe sumki na konta w
    > Szwajcarii, które im wystarczą do końca życia.

    Ciekawe ile dostali twoi maniacy za końcówkę eszelona pod nazwą "tarcza".