  • 31. Data: 2004-01-05 15:29:45
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbvmd$gev$1@opal.futuro.pl...

    > Sorry
    > Jestem klientem i moge mylic sie w odroznieniu od "bańkowca" ;-)

    Kończ Waść, wstydu oszczędź.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 32. Data: 2004-01-05 15:29:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Kończ Waść, wstydu oszczędź.

    I dziwić się tu później, że idzie taki i głosuje na Leppera, który krzyczy o
    umarzaniu kredytów i o tym, że "oni" wszystko rozkradli ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2004-01-05 15:33:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Balcerowicz musi odejść !

    Powiem więc - to jego PSI obowiązek ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 34. Data: 2004-01-05 15:34:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

  • 35. Data: 2004-01-05 15:37:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Powiem więc - to jego PSI obowiązek ;-)))

    A tak w ogóle to mBank rzondzi! :-)

    BP, NMSP !!!!! :-D

  • 36. Data: 2004-01-05 15:38:12
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > I dziwić się tu później, że idzie taki i głosuje na Leppera, który krzyczy o
    > umarzaniu kredytów i o tym, że "oni" wszystko rozkradli ;-))))

    To ja dodam sakramentalne "Balcerowicz musi odejsc!"

    --
    Franz

  • 37. Data: 2004-01-05 15:38:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A tak w ogóle to mBank rzondzi! :-)

    No jasne ;-)))) Aż dziw, że się jeszcze Bartol z tym okrzykiem na ustach
    nie pojawił ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 38. Data: 2004-01-05 15:42:18
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I dziwić się tu później, że idzie taki i głosuje na Leppera, który krzyczy
    > umarzaniu kredytów i o tym, że "oni" wszystko rozkradli ;-))))

    Ej no , ja BAŃKOWIEC mówię wam - odwalcie się od Leppera.
    Sam na niego zagłosuję ... Gorzej już być nie może ... Ale będzie na pewno
    weselej ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 39. Data: 2004-01-05 15:44:49
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Glupias no chyba ze jestes blondynka i nie zrozumialas o jaka obsluge chodzi.
    > I poczytaj prawo bankowe albo nie czytaj tylko pochwal sie w jakim banku
    > grzejesz stolek.

    prostacta nauczyli cie rodzice czy sam w sobie wyksztalciles?

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 40. Data: 2004-01-05 15:47:30
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > ... Gorzej już być nie może ... Ale będzie na pewno
    > weselej ;)

    Stare haselko Janka Pietrzaka z czasow jego kandydowania na prezydenta
    widze wraca do lask ;-)