  • 41. Data: 2004-01-05 15:49:21
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Bartol udaje nieżywego, bo postanowił w końcu pewnie konto w mBanku
    założyć.
    > :-)

    Jeżeli do tego dojdzie, to jak on się bidulek tutaj pokaże ;-)))

    > Albo dostał pokutę z mLinii. :-)

    Jako pokutę, to powinni go tam zatrudnić ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 42. Data: 2004-01-05 15:49:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MXW <m...@n...here> wrote:
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    buhahahahahahahahahahhahaah

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    buhahahahahaha

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    dawno sie tak nie usmialem.
    buhehehehe
    Prosze oswiec mnie skad wynikaja twoje twierdzenia 2 i 3?

  • 43. Data: 2004-01-05 15:49:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie pojawił ;-)))

    Bartol udaje nieżywego, bo postanowił w końcu pewnie konto w mBanku założyć.

    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 44. Data: 2004-01-05 15:51:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Prosze oswiec mnie skad wynikaja twoje twierdzenia 2 i 3?

    Przewodniczący Lepper tak jakoś ostatnio gadał w telewizji ;-))) O
    obowiązku kredytowania wszystkiego co sie rusza, tez gadał ;-))) A on mądry
    jest - pierwszy tego Balcerowicza rozpracował ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 45. Data: 2004-01-05 15:51:40
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > dawno sie tak nie usmialem.
    > buhehehehe
    > Prosze oswiec mnie skad wynikaja twoje twierdzenia 2 i 3?

    To nie jest juz smieszne. A skad to lepiej nie pytaj bo zaraz znow
    tragikomiczny wywod jakis strzeli.

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 46. Data: 2004-01-05 15:52:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > No jasne ;-)))) Aż dziw, że się jeszcze Bartol z tym okrzykiem na
    > ustach nie pojawił ;-)))

    No wlasnie - gdzie jest Bartol?

  • 47. Data: 2004-01-05 15:55:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:btc18a$ala$1@news.onet.pl...

    > No wlasnie - gdzie jest Bartol?

    Z pewnością żyje, bo właśnie maila od niego odebrałem. :-)

  • 48. Data: 2004-01-05 17:37:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości

    > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow

    Jakis ostatnio urodzaj na trole na grupie :D

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2004-01-05 17:55:14
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "MXW" <m...@n...here> wrote in message
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    GIGAROTFL!!!!!!!

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    Jacy chetni? Na co?

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    Nawet jak przychodzi do banku i chce pietruszke kupic?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 50. Data: 2004-01-05 18:34:57
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Jakis ostatnio urodzaj na trole na grupie :D

    do piwnicy troli schowac na zime trzeba