  • 71. Data: 2009-02-03 21:38:30
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold, biezacy udany test: "Mewa czy sie uda" kroovka
    Od: "marku" <m...@g...pl>

    Niech ja cie dorwie kroovka w realu za twoje naganianie na VENO.
    Gdybym ja mial twoj adres.
    Moze ktos z forum podpopie?

  • 72. Data: 2009-02-04 07:07:14
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marku pisze:
    > Dla wszystkich inwestujacych B&H, czy ?rednia 200 sesyjna przebila 50
    > sesyjna.
    > Patrzcie na to.
    > Kupowac nalezy gdy przebija od dolu 200 50-tke.
    > Sprzedawac gdy jest odwrtotnie.
    > P.S.
    > Spierniczajcie z mbanku, chcialem kupic RCCRUAPOPEN po 7,80 ale kupowalem po
    > 1, 2 sztuki pod koniec grudnia,
    > zlecenie 'zrealizowane, zamkniete ' gdy w arkuszu zlecen bylo 10000 sztuk.
    > Pierdole mbank i ich kolesiów, mojej kasy już nie zobaczycie.

    tez mialem takiego errora...

    > P.S.1. Mbank do tej pory nie odpowiedzial na w/w reklamacje RCCRUAOPEN
    > P.S3 Gnoje z mbanku wycofali 3 oferty online a za 1 oferte żadaja teraz
    > 6,5. Gówno zobaczycie.

    no to przeniose sie do bzwbk...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 73. Data: 2009-02-04 08:19:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Po akcjach Krosna i Swarzedza doskonale widac ile warta jest ta strategia
    > propagowana przez rozne ksiazki i specjalistow.
    >
    > Swarzedz 1991 r. = 1.7 zł, 2009 r. = 0.05 zł
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej
    > metody.

    A teraz podaj cene akcji Intela i Google :)

  • 74. Data: 2009-02-04 08:20:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > To nie propaganda. Wybralem spolki, ktore notowane sa na gpw od samego
    > poczatku, tj. od pocz. lat 90-ych. Moge podac rowniez inne firmy notowane od
    > tamtego czasu: Elektrim, Uniwersal, Irena, Efekt, Vistula, Kable, INGBSK,
    > BPH. Wniosek: B&H to mit i haslo reklamowe sprzedawcow funduszy dla
    > naganiania plebsu na swoje topowe produkty inwestycyjne.

    Kable , Vistula, Irena, INGBSK, BPH istnieja i maja sie dobrze zmienila
    sie struktura i akjonariat. Maly oszuscie Dieterku

  • 75. Data: 2009-02-04 08:29:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej

    Intel
    1986 0,36 centow
    2009 13 USD

    A mozna bylo sell po 74USD

    i pocalujcie misia w dupe kolego dieter

  • 76. Data: 2009-02-04 08:32:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > B&H to nie strategia na rok czy dwa, zbyt mala probka danych. Za 15 lat
    > jednak chetnie takie zestawienie obejrze i jestem przekonany, ze bedzie ono
    > wygladalo tak samo jak to moje dzisiejsze dla "starych" spolek notowanych na
    > gpw.
    >
    > D.

    Pieprzysz wez cene Polnordu z 1990r. i zobacz jaki jestes zarobiony mimo
    spadkow nie mowiac juz o 300zł za jakie mozna bylo zrobic sell

  • 77. Data: 2009-02-04 08:34:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Widac, ze dawno nie przegladales wykresow gield zagranicznych.
    >
    > Pierwsze z brzegu firmy z NYSE i Europy i ich stopa zwrotu za ostatnie 180
    > miesiecy (15 lat):
    >
    > 1. General Electric: +33% (slabo jak na 15 lat)
    > 2. General Motors: -92%
    > 3. Boeing: +78% (jest plus ale bez sensacji po uwzglednieniu inflacji przez
> [...]

    Pierwsze z brzegu biuhahahh a gdzie Intel co ? a gdzie Google ?

    > Owszem, zdarzaja sie takie perelki jak Exon Mobile: +390% czy Apple +900% ale
    > zdecydowana wiekszosc akcji w starciu ze strategia b&h polegla.

    Kuriozm techniczne indeks rosnie a wiekszosc spada to cud ?!!! Dow i
    Jones sa z ciebie dumni

  • 78. Data: 2009-02-04 08:36:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:

    > Wiesz gdzie pozyskali najwięcej klientów, pewnie wtedy gdy reklamowali to
    > swoje 1000%

    Wiec pewnie czas kupowac prawda :)
    VCA wygrywa z indeksem a co dopiero z rynkiem i zaprawde nie ma takich
    cudow by w grze nie wygrac.

  • 79. Data: 2009-02-04 08:37:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:
    > w mojej chodzi by drogo kupić i drożej sprzedac ;)

    To bardzo zla strategia. Rozumiem ze czaksz teraz z 2500 na WIG20 zeby
    kupowac

  • 80. Data: 2009-02-04 08:39:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:
    > A masz pewnosć, ze każda z tych 5 przetrwa.
    >
    > (polecam zajrzec na futures pl do rozgrywki portfel fundamentalny kontra
    > losowy)
    >
    > Zamiast żonglować stwierdzeniami nie popartymi wyliczeniami poza "głębokim
    > przekonaniem" zrob sam taką analize. Na koniec 1991 roku bylo notowanych 9
    > spolek
    > Exbud, prochnik, swarzedz, krosno, wedel, tonsil, kable, żywiec, wolczanka
    >
    > Dotrzyj do historii i policz stope zwrotu z takiego portfela (nie zapomnij o
    > inflacji, bo niegdys miala znaczenie)

    Exbudm Prochnik, Wedel, Kable, ZYwiec istnieja i maja sie dobrze.\
    GZ jak zwykle oszukuje ludzi uznajac ze jak nazwa z notowan zniknela to
    spolka tez.

    > Wybierz spolki z dołka w 1995 i tez to zrob. Tylko dotrzyj do danych ze
    > WSZYSTKIMI spolkami, rowniez tymi które zniknęły z rynku - z różnych powodów.

    Te ktore zniknely w 80% dzialaja dalej, A co moze Wedel wyparował ?