  • 1. Data: 2006-01-31 19:11:39
    Temat: Skrytki bankowe?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    w jakim banku najlepiej wynajac mala skrytke bankowa?
    Warszawa

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-01-31 20:14:15
    Temat: Re: Skrytki bankowe?
    Od: amico_pl <amico_pl-malpa-yahoo.com>

    > w jakim banku najlepiej wynajac mala skrytke bankowa?
    > Warszawa
    Ja bym raczej zapyta? w jakim banku maja skrytki.

    Z tego co wiem to w Centrum maja w PKO BP:
    - XV O/Al. Jerozolimski - kasety
    - ?? Marszalkowska - sejfy

    amico

  • 3. Data: 2006-01-31 21:11:36
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-31 20:11- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Jacek23, gdy pisał(a):
    > Witam
    > w jakim banku najlepiej wynajac mala skrytke bankowa?
    > Warszawa

    W zeszłym roku najtaniej było w BOŚ-u

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2006-01-31 21:17:23
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-31 21:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    amico_pl, gdy pisał(a):
    > Ja bym raczej zapyta? w jakim banku maja skrytki.
    >
    > Z tego co wiem to w Centrum maja w PKO BP:
    > - XV O/Al. Jerozolimski - kasety
    > - ?? Marszalkowska - sejfy
    >
    > amico

    Nie bardzo wiem co to jest Centrum (bo gmina Centrum to bardzo jest
    rozległa), ale w Śródmieściu wynająć można także w BPH (dom "Dom pod
    orłami" to chyba całkiem centralne centrum), Pekao SA, BOŚu. Poza
    Śródmieściem jeszcze BZ i Kredyt Bank. I pewnie jeszcze inne, do których
    się nie dodzwoniłem.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2006-01-31 21:29:58
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > orłami" to chyba całkiem centralne centrum), Pekao SA, BOŚu. Poza
    > Śródmieściem jeszcze BZ i Kredyt Bank. I pewnie jeszcze inne, do których

    W wątku, który założyłeś ;-) pare miesięcy temu pisałeś, że ING na
    Powsińskiej prowadzi...

  • 6. Data: 2006-01-31 21:31:23
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-31 22:29- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    inżynier Nowak, gdy pisał(a):

    > W wątku, który założyłeś ;-) pare miesięcy temu pisałeś, że ING na
    > Powsińskiej prowadzi...

    Się nie wyklucza ;-)
    Jak komuś podchodzi Czerniaków...
    --