  • 1. Data: 2005-11-12 21:09:55
    Temat: Student informatyki wykona stronę www - tanio...
    Od: "Student" <e...@a...pl>

    Witam, jestem studentem informatyki. Jeżeli potrzebujesz strony www to napisz
    na mój mail: s...@g...pl. Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2005-11-12 23:16:15
    Temat: Re: Student informatyki wykona stronę www - tanio...
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Student napisał(a):

    > Witam, jestem studentem informatyki. Jeżeli potrzebujesz strony www to napisz
    > na mój mail: s...@g...pl. Pozdrawiam:)

    student niech netykietę postudiuje. bezpłatnie.

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

  • 3. Data: 2005-11-12 23:20:52
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dl5t41$52j$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Konrad Zak napisał(a):

    > student niech netykietę postudiuje. bezpłatnie.

    a wykladowcy mogliby z tego zrobic jakas pogadanke na pierwszym roku, na
    podstawach informatyki czy innych szumnych przedmiotach w stylu internet
    ect.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2005-11-13 17:30:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Student napisał:
    > Witam, jestem studentem informatyki. Jeżeli potrzebujesz strony www to
    > napisz na mój mail: s...@g...pl. Pozdrawiam:)

    Cóż, chyba student będzie musiał sobie poszukać nowych kont e-mail...

    K.

  • 5. Data: 2005-11-14 00:25:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Student napisał(a) w wiadomości:

    >Witam, jestem studentem informatyki. Jeżeli potrzebujesz strony www to napisz
    >na mój mail: s...@g...pl. Pozdrawiam:)

    http://www.zlecenia.przez.net
    Tu zajrzyj.