  • 1. Data: 2006-09-29 21:23:37
    Temat: Supermarket FI (mBank) koszty używanie - jakie ?
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Zamierzam odłożone parę złotych zainwestować w FI. Prawdopodobnie
    skorzystam z Supermarketu FI w mBanku. Na ich stronach znalazłem tylko
    informację o pobieranej opłacie za zarządzanie pobieranej przez
    fundusz. Opłata za zakup/zbycie jednostek uczestnictwa nie jest
    pobierana. Czy są jeszcze jakiekolwiek inne opłaty niż powyższe (za
    korzystanie lub niekorzystnie itp. itd) ? Nie chcę później się
    rozczarować. Z góry dziękuję z podpowiedzi.