eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSwojska atmosferaSwojska atmosfera
  • Data: 2005-12-18 11:56:32
    Temat: Swojska atmosfera
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Proszę o Wasze obserwacje na temat zwracania się pracowników banków
    do klienta.
    Bardzo często w rozmowie z pracownikiem, osobistą lub via bankolinię
    zdaża się, że zwracają się do mnie używając formy: "Panie Wojciechu"
    lub "Panie Wojtku".
    Dodam, że z pewnością nie wyglądam na nastolatka lub studenta.
    Z godnością nawet noszę na głowie pojawiający się szron :-)).
    Zawsze mnie korciło, ale jeszcze tego nie zrobiłem, spytać, czy taka forma
    bierze się z własnej inwencji pracowników czy też wynika z przebytych
    szkoleń??
    Dodam, że w jednym przypadku, gdy akurat tak się zdarzyło,
    że pracownik banku był moim petentem to też byłem tytuoany: "Panie Wojtku".
    Zaznaczam, że nie jestem osobą, która się czepia drobnostek,
    no chyba że właśnie ten post jest objawem pojawiającej się starczej
    zrzędliwości :-))

    Pan Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1