  • Data: 2013-11-25 22:32:44
    Temat: Sync: Aktywuj Java Developement Toolkit
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Za każdym razem gdy loguje sie do Synca, to w rogu wyświetla mi się taki
    komunikat:

    "Aktywuj Java Developement Toolkit.
    Ta wtyczka ma problemy z bezpieczeństwem."

    O co tutaj chodzi?
    Czy mam się bać?
    Czy to Java Developement Toolkit ma problemy z bezpieczeństwem, czy
    jakaś inna wtyczka?
    Czy ten komunikat jest generowany przez bank, czy przez mojego Firefoxa?
    Bo z tego skąpego komunikatu trudno coś sensownego wywnioskować!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof