  • 1. Data: 2003-09-02 10:04:29
    Temat: Systemy scoringowe
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Nie, nie szukam materiałów do pracy :))
    Interesuje mnie, jak młode banki takie jak np. Eurobank czy Multi rozwiązują
    sprawę systemów scoringowych. AFAIK to opieraja się one na danych
    statystycznych, których przecież banki te nie posiadają. No bo swoich nie
    mają a kupić tego też raczej nie można bo od kogo?
    Podzieli się ktoś wiedzą?

    Pozdrawiam
    Konlin

    Ps. Wróciłem po dluuugiej przerwie - odkąd pracuję w banku kompletnie nie mam
    czasu na czytanie pbb :-)

  • 2. Data: 2003-09-02 10:12:47
    Temat: Re: Systemy scoringowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konrad Inglot wrote:
    > Ps. Wróciłem po dluuugiej przerwie - odkąd pracuję w banku kompletnie
    > nie mam czasu na czytanie pbb :-)

    A na pregierzu to ciagele jestes.... ;)
    Moga skorzystac na przyklad z doswiadczena mBanku w przypadku MultiBanku
    (lub odwrotnie ;). Zawsze przeciez mozesz podkupic spejcalistow z inngo
    bankiu - przyklad Eurobanku - tam pracuja ludzie z Lukasa.
    Jest jeszcze:
    http://www.bik.pl/biknew/pol/products_report.htm
    http://www.bik.pl/biknew/pol/products_future.htm (a zwlaszcza to ;)

  • 3. Data: 2003-09-02 10:25:43
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A na pregierzu to ciagele jestes.... ;)

    To jest reakcja obronna, mam tyle bankowości na codzień że trzeba czasem
    napisać o czymś niezawodowym :)

    > Moga skorzystac na przyklad z doswiadczena mBanku w przypadku MultiBanku
    > (lub odwrotnie ;). Zawsze przeciez mozesz podkupic spejcalistow z inngo
    > bankiu - przyklad Eurobanku - tam pracuja ludzie z Lukasa.

    mBank przecież też jest młody a kredyty daje jeszcze krócej.
    A poza tym wydaje mi się że dane powinny pochodzić z tego banku, w którym
    będą używane bo przecież chodzi o daną grupę klientów. I może się okazać że
    to co sprawdza w jednym banku w innym powoduję, że ma on najgorszy portfel
    kredytów :)

    > Jest jeszcze:
    > http://www.bik.pl/biknew/pol/products_report.htm
    > http://www.bik.pl/biknew/pol/products_future.htm (a zwlaszcza to ;)