eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWymiana tokena do Telepekao24 - ile trwa ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-09-02 10:19:59
    Temat: Wymiana tokena do Telepekao24 - ile trwa ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Jak w temacie. Jakie sa ostatnie "trendy" w tej dziedzinie ? :-) Nie chcialbym zostac
    dluzej
    bez dostepu do konta ....w/g Pekao operacja ta nie powinna trwac dluzej niz 3-4 dni -
    a jak
    to teraz wyglada w praktyce ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.


  • 2. Data: 2003-09-02 10:26:38
    Temat: Re: Wymiana tokena do Telepekao24 - ile trwa ?
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>


    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93EA7E1F1DE27WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > bez dostepu do konta ....w/g Pekao operacja ta nie powinna trwac dluzej
    niz 3-4 dni - a jak

    Tak to w praktyce wygląda. Mi się po trzech latach rozsynchronizował
    i wymiana trwała 4 dni.

    Pzdr,
    Bam



  • 3. Data: 2003-09-02 11:02:34
    Temat: Re: Wymiana tokena do Telepekao24 - ile trwa ?
    Od: "Kr" <n...@...pl>

    u mnie to trwało 3 dni licząc od zgłoszenia telefonicznego. zostałem także
    zawiadomiony przez "placówkę pośredniczącą", że token już czeka na odbiór.
    Niesamowite no nie??
    k



  • 4. Data: 2003-09-02 15:50:28
    Temat: Re: Wymiana tokena do Telepekao24 - ile trwa ?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>


    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:Xns93EA7E1F1DE27WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > Witajcie,
    >
    > Jak w temacie. Jakie sa ostatnie "trendy" w tej dziedzinie ? :-) Nie
    chcialbym zostac dluzej
    > bez dostepu do konta ....w/g Pekao operacja ta nie powinna trwac dluzej
    niz 3-4 dni - a jak
    > to teraz wyglada w praktyce ?
    >
    Zaczynasz od telefonu. Mówisz, że token się rozsynchronizował.
    Pani oczywiści Ci nie wierzy, że może zapomniałeś hasłą itp itd i poprosi
    cię o zablokowanie dostępu do konta.
    Robi się to ze strony internetowej bez użycia tokena. Możesz to zrobić
    wcześnej, a jak się bedzie pytać, to powiedz, że już to zrobiłeś.
    Blokuje to tylko dostęp do konta ze strony internetowej, a karty działają.
    Pani przyjmuje od ciebie zgłoszenie.
    Za 3-4 dni dzwoni do Ciebie oddział pośredniczący, że nowy token jest do
    odbioru. Przychodzisz, robisz wymianę z ręki do ręki i wychodzisz.
    Konto zostanie odblokowane w momencie kiedy oddział pośredniczący odeśle
    podpisane przez Ciebie potwierdzenie odbioru nowego tokena. I tego trzeba
    dopilnować, bo panie w oddziale zwykle nie wiedzą co trzeba z tym zrobić.

    Generalnie, raczej gładko i bez problemów.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1