  • 1. Data: 2003-06-17 11:18:49
    Temat: Sytuacja nastepujaca...
    Od: "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl>

    Witam, ja z p.m.s

    1. Bank marmurowy.
    2. Potrzeba wziasc kredyt na 2 gora 3 tygodnie w wysokosci 2500zl.
    3. Zarobek miesieczny osoby chcacej wziasc kredyt wynosi +/- 1500zl (stala
    praca od lat kilku)

    I teraz tak,
    czy wziasc klasyczny kredyt (a jesli tak to w ktorym banku?? Do wyboru sa:
    PKO BP, Pekao SA, Kredytbank, Bank Slaski) Czy moze otworzyc konto i
    przeciagnac je, zrobic debet 2500 czy jak to inaczej ujac. Da sie zaraz po
    otworzeniu konta zrobic taki manewr? Czy moze wystapic o Vise Classic i ja
    przeciagnac.

    Cel: dostac jak najszybciej kredyt i zaplacic jak najmniej odsetek, oplat
    wszelakich (manipulacyjnych).

    Czy ktos wie ile mnie wyniosa odsetki przy max 3 tygodniowej pozyczce.

    Moze ktos slyszal o promocji w ktoryms z bankow na tani kredyt na zakupy
    (kiedys gdzies o oczy obilo mi sie cos takiego w PKO).

    Moze jeszcze jakis inny pomysl kogos dobrze rozeznanego?

    Z gory dziekuje.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    |- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

  • 2. Data: 2003-06-17 11:23:28
    Temat: Re: Sytuacja nastepujaca...
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2. Potrzeba wziasc kredyt na 2 gora 3 tygodnie w wysokosci 2500zl.
    > 3. Zarobek miesieczny osoby chcacej wziasc kredyt wynosi +/- 1500zl

    nie masz nigdzie konta w banku?

  • 3. Data: 2003-06-17 11:39:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    topek <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> wrote:
> [...]
    > otworzeniu konta zrobic taki manewr? Czy moze wystapic o Vise Classic i ja

    Wystąpić o limit kredytowy w rachunku.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-06-17 12:17:37
    Od: "Przemysław Szalbierz" <przemas@usun_to.analizy.pl>

    Użytkownik "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> napisał w wiadomości

    Wyrobić sobie kartę kredytową, może się przydać na przyszłość ;)

    Przemas

  • 5. Data: 2003-06-17 14:22:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> writes:

    > 1. Bank marmurowy.
    > 2. Potrzeba wziasc kredyt na 2 gora 3 tygodnie w wysokosci 2500zl.
    > 3. Zarobek miesieczny osoby chcacej wziasc kredyt wynosi +/- 1500zl (stala
    > praca od lat kilku)

    Tu bym sie moze zainteresowal SKOKiem albo moze nawet jakims Providentem.
    2-3 tygodnie wielkich odsetek nie spowoduja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2003-06-17 20:18:49
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 17 Jun 2003 16:22:05 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Tu bym sie moze zainteresowal SKOKiem albo moze nawet jakims Providentem.
    >2-3 tygodnie wielkich odsetek nie spowoduja.

    Bo co to jest 400% :)))