  • Data: 2009-11-28 20:23:34
    Temat: Szpicel Radziecki ministrem spraw zagranicznych UE ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konfidenci wszystkich krajów...

    " [...] Zachodzim w um z Podgornym Kolą", jakimi właściwie kryteriami
    kierowali się starsi i mądrzejsi przy niedawnym obsadzeniu stanowisk
    prezydenta Unii Europejskiej i unijnego ministra spraw zagranicznych i do
    żadnej wyraźnej konkluzji dojść nie możemy. To znaczy - nie moglibyśmy,
    gdyby nie informacja, że pani baronessa Katarzyna Ashton, właśnie
    desygnowana na stanowisko ministra spraw zagranicznych UE, w czasach zimnej
    wojny brała pieniążek moskiewski jako skarbniczka organizacji na rzecz
    rozbrojenia nuklearnego. [...]".

    Ciekawy jestem czy poulokowywanym w nomenklaturze unijnej szpiclom obcych
    agentur uda się ta sama sztuka, co naszmu rodzimemu komunistycznemu
    szpiclowi o pseudonimie TW Docent, który to - będąc premierem - na skutek
    "wprowadzania reform" potrafił w ciągu jedej kadencji rozłożyć na łopatki
    budżet swojego włąsnego kraju ?.

    Ja trzymam kciuki, może się uda ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/