  • 11. Data: 2009-11-29 13:41:32
    Temat: Re: Szpicel Radziecki ministrem spraw zagranicznych UE ?.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Może zmienisz zdanie na mój temat

    Nie zmienię. Ale moje zdanie nie wydaje się ważne. Trwaj bohatersko przy
    swoim. Najlepiej jakbyś swoje zdanie zamienił w czyn i aktywnie walczył z
    UE. Jeszcze więcej pieniędzy od UE wyciągaj, to ich osłabia. Najlepiej
    poprzez żebranie. Palakom się wszystko należy jako wybrańcom. Żebranie mamy
    opanowane do perfekcji. Tarcza za darmo. Samoloty za darmo. System
    antyrakietowy za darmo. UNRA to jeszcze działa, nie wiesz?

  • 12. Data: 2009-11-29 13:48:46
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Myslisz, ze te 100 mld zaplaci za Polakow Buzek, Hubner, Lewandowski albo
    Rudy?

    D.

    > Ale jeżeli tak, to przelicz to 100 mld zł na "sporo" na moim
    > rachunku za prąd.

    x 2

  • 13. Data: 2009-11-29 14:54:10
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > W CCCP było lepiej, bo dawali mieszkania i nie było bezrobocia.

    I wysylali na leczenie klimatryczne w Tajge aby kazdy niedowiarek
    mogl sie przekonac, ze zeje w najlepszym kraju na ziemi.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2009-11-29 15:03:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Myslisz, ze te 100 mld zaplaci za Polakow Buzek, Hubner, Lewandowski albo
    > Rudy?
    >

    > D.

    > x 2

    Już mówiłem. Ja nic nie myślę w tej sprawie. Nic nie myślę o wirtualnych
    rozważaniach. Zanotowałem Twoją prognozę. Od 1 stycznia 2010 cena za
    jednostkę energii na moim rachunku za prąd rośnie dwa razy. To już niedługo.
    Przekonamy się jaki z Ciebie analityk-prognosta. Wyszedłeś na pajaca.

  • 15. Data: 2009-11-29 15:10:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...de> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I wysylali na leczenie klimatryczne w Tajge aby kazdy niedowiarek
    > mogl sie przekonac, ze zeje w najlepszym kraju na ziemi.

    No właśnie - wczasy też były tanie.
    Emerytury pewne.
    Wiele rzeczy.
    Wtedy było o wiele lepiej.

  • 16. Data: 2009-11-29 16:33:50
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > I wysylali na leczenie klimatryczne w Tajge aby kazdy niedowiarek
    > mogl sie przekonac, ze zeje w najlepszym kraju na ziemi.

    No i gitara. Dziś żeby jechać w tajgę musze mieć 2 wizy i równowartość kilku
    średnich pensji. Na wyjazd na Kołymę albo do Kazachstanu mało kogo stać. A
    dziadek za friko pojechał.

    --
    AS

  • 17. Data: 2009-11-29 16:42:12
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Podaj te roznice. Moze uda Ci sie mnie nawrocic na wlasciwa droge, a
    > tymczasem od nowego roku bedziesz bulil sporo wiecej za prad w ramach
    > walki ze zmianami klimatycznymi.

    To w ZSRR martwiono się o klimat? IMHO tam w ogóle takie rzeczy się nie
    liczyły. Mamy więc przeciwieństwo.

  • 18. Data: 2009-11-29 17:46:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Adam Sito wrote:

    > dziadek za friko pojechał.

    A wrócił? Kto planował zwiedzanie? Pewnie było dokładne. Ile trwało?

  • 19. Data: 2009-11-29 17:47:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > To w ZSRR martwiono się o klimat? IMHO tam w ogóle takie rzeczy się nie
    > liczyły. Mamy więc przeciwieństwo.

    Tak samo jak teraz martwiono sie jak zebrac kase od plebsu do jednego wora
    i komu pozniej z tej kasy dac dotacje, a komu nie.

    D.

  • 20. Data: 2009-11-29 17:48:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Obawiam sie, ze nie przeczytales w ogole tekstu, ktory byl pod linkiem.

    D.