  • 21. Data: 2009-11-29 18:09:10
    Temat: Re: Szpicel Radziecki ministrem spraw zagranicznych UE ?.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Obawiam sie, ze nie przeczytales w ogole tekstu, ktory byl pod linkiem.

    To nie ma znaczenia. Twoja prognoza obowiązuje. Zobaczę rachunek za prąd za
    styczeń 2010. Artykuł był dobry. Choć, sądzę, że byłby lepszy jeżeliby
    zamienić 100 mld na 350 mld. A gdyby zamienić 100 mld na 750 mld to byłby
    znakomity.

  • 22. Data: 2009-11-29 18:24:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To dziala tak: w 2009 miales podwyzke x procent na pakiet klimatyczny, w
    2010 bedzie kolejne x procent, w 2011 kolejne x procent i w koncu zrobi sie
    100%. Myslalem, ze kumaty koles jestes.

    Nie wiem jaki masz cel we wmawianiu ludziom, ze tzw. pakiet klimatyczny
    obowiazujacy Polske nie wplywa na ceny pradu ale pewnie jestes na utrzymaniu
    ekochujow.

    D.

  • 23. Data: 2009-11-29 18:39:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem jaki masz cel we wmawianiu ludziom, ze tzw. pakiet klimatyczny
    > obowiazujacy Polske nie wplywa na ceny pradu ale pewnie jestes na

    A tymczasem już w 2007 roku :

    "Ceny energii dla gospodarstw domowych w Polsce są najwyższe w Europie" -
    Józef Dopke

    http://www.ogrzewnictwo.pl/index.php?akt_cms=3009&cm
    s=514

    I każda kolejna podwyżka jest uzasadniana dostosowywaniem.

    kc

  • 24. Data: 2009-11-29 19:32:10
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo jak teraz martwiono sie jak zebrac kase od plebsu do jednego wora
    > i komu pozniej z tej kasy dac dotacje, a komu nie.
    >
    > D.

    A gdzie tak nie jest?

  • 25. Data: 2009-11-29 22:01:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > To dziala tak: w 2009 miales podwyzke x procent na pakiet klimatyczny, w
    > 2010 bedzie kolejne x procent, w 2011 kolejne x procent i w koncu zrobi
    > sie 100%. Myslalem, ze kumaty koles jestes.

    Absolutnie nie jestem kumaty koleś. Nie wiem o jakiej podwyżce mówisz na x%
    w 2009 na pakiet klimatyczny. Wiem tylko, że Twoja prognoza na ceny prądu od
    1 stycznia 2010 jest z czapy jak cała Twoja wiedza. Co mnie zupełnie nie
    przeszkadza. Możesz być tak głupi jak tylko chcesz.

    > Nie wiem jaki masz cel we wmawianiu ludziom, ze tzw. pakiet klimatyczny
    > obowiazujacy Polske nie wplywa na ceny pradu ale pewnie jestes na
    > utrzymaniu ekochujow.

    Zupełnie nie wiem skąd wyciągnąłeś, że ja cokolwiek komukolwiek wmawiam.
    Pokazałem Ci tylko, że pleciesz monstrualne androny i tyle. Co oczywiście Ci
    wolno. Chodziło mi o to by Ci uświadomić, że Twoją błazenadę łatwo odkryć.
    Musisz się bardziej starać. Ja jestem z szarej sieci tzn jestem gruby rudy
    żyd z WSI i zarabiam wielką kasę na ekoprzekręcie. Ponieważ mnie
    zdemaskowałeś to na tym skończymy. Brniesz bez opamiętania w te swoje fobie
    i głupoty.

  • 26. Data: 2009-11-29 22:42:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mysle, ze powinienes odpoczac, przemeczony jestes, strat zbyt wiele i
    pierdolisz glupoty. Jade jutro w gory i Tobe radze zrobic to samo.

    D.

  • 27. Data: 2009-11-30 06:51:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > UE = ZSRR i tylko frajerzy mysla, ze jest inaczej.

    Jakby tak bylo to juz dawno siedzialbys w wieziezieniu bo KGB nie piescilo
    sie z opozycja.

    Leszek

  • 28. Data: 2009-11-30 06:53:01
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie tak nie jest?

    W Iquitos tak nie jest.

  • 29. Data: 2009-11-30 20:03:53
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):
    dawno siedzialbys w wieziezieniu bo KGB nie piescilo
    > sie z opozycja.

    > Leszek

    Można do więzienia, można i tak:

    http://www.rp.pl/artykul/399247.html

    kc

  • 30. Data: 2009-12-07 10:02:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Łącznie do 2030 r. musimy zainwestować ok. 100 mld euro - m.in. w
    modernizację elektrowni i stworzenie odnawialnych źródeł energii.
    Zobowiązują nas do tego zapisy pakietu klimatyczno-energetycznego z 2008 r.

    Kosztów jest jednak więcej. Od 2013 r. Polska będzie musiała kupować prawa
    do emisji CO2. Początkowo będziemy płacić tylko za 30 proc. wysyłanego do
    atmosfery dwutlenku węgla. Jednak w 2020 r. będziemy płacić za wszystko.
    Według ministra środowiska Macieja Nowickiego kosztować nas to będzie - przy
    dzisiejszym poziomie emisji CO2 - kolejne ok. 5 mld euro rocznie.

    Do tego ekologicznego rachunku trzeba doliczyć wydatki na fundusz na rzecz
    państw rozwijających się. Z tych środków mają być im rekompensowane straty
    wywołane koniecznością redukcji CO2. W październiku przywódcy UE
    zdecydowali, że 27 państw Unii przeznaczy na ten cel od 2 mld do 15 mld euro
    rocznie."

    Zrodlo:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,83914,title,Ile-Polske-b
    edzie-kosztowala-ekologia,wid,11752441,wiadomosc_pra
    sa.html