eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzybkosc dzialania BSKonline?Szybkosc dzialania BSKonline?
  • Data: 2002-01-30 14:22:54
    Temat: Szybkosc dzialania BSKonline?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Denerwowalo mnie, ze dostanie sie do BSKonline graniczy z cudem, przewaznie
    wszystko konczylo sie na "trwa komunikacja", bywaly jednak dni, ze chodzilo
    to w miare dobrze. Po skierowaniu zapytania do banku dostalem odpowiedz,
    ktora zamieszczam ponizej. Czy maja racje z tym 128 bitowym szyfrowaniem,
    skoro raz dziala a raz nie choc mam przegladarke 56 bitowa, mBank dziala mi
    bez zarzutow, a tez szyfrowanie jest 128 bitowe? Co o tym sadzicie?
    ----------------------------------------
    pragne poinformowae, i? opisany przez Pana problem z dzia?aniem systemu
    mo?e bye zwi?zany z brakiem obs?ugi bezpiecznych po??czen w przegl?darce
    internetowej. Uprzejmie prosze wej?e na g?ownym ekranie przegl?darki w
    zak?adke "pomoc" i wybrae pozycje "internet explorer-informacje".
    W tym miejscu, oprocz wersji przegl?darki powinna sie znajdowae informacja
    o poziomie zabezpieczen, czyli sile szyfrowania. Si?a szyfrowania powinna
    wynosie 128 bitow.
    W przypadku ni?szych, przegl?darka nie bedzie obs?ugiwa?a naszej strony, ze
    wzgledu na niski poziom bezpieczenstwa.
    Je?eli si?a szyfrowania bedzie na ni?szym poziomie ni? 128 bitow, prosze
    odinstalowae przegl?darke internetow?, a nastepnie zaistalowae j? ponownie,
    wybieraj?c instalacje niestandardow?. Tutaj prosze zaznaczye, jako element
    do doinstalowania opcje "Microsoft VM" lub w zale?no?ci od wersji jezykowej
    przegl?darki, "Wirtualn? maszyne microsoftu".
    Mo?e Pan rownie? sprobowae wej?e w zak?adke "narzedzia" a nastepnie w
    "opcje internetowe", wybrae zak?adke "ogolne" a nastepnie "tymczasowe pliki
    internetowe". Tutaj prosze o wybranie "ustawien" o "przegl?daj". Powinien
    znajdowae sie tutaj plik bskonline, ktory nale?y usun?e. Nastepnie prosze
    zrestartowae komputer i ponownie po??czye sie ze stron? internetow?. System
    poprosi o wydanie zgody na ?ci?gniecie pliku z Banku, prosze potwierdzie, a
    przegl?darka powinna zacz?e dzia?ae szybciej.
    W razie jakichkolwiek k?opotow z tego typu operacj? prosze o natychmiastowy
    kontakt pod nr telefonu HelpLine 0048 32 357 00 10, postaram sie wszystko
    wyja?nie.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1